(e-INAV 5x5) E- avaluació: 5 principis - 5 reptes per una avaluació efectiva amb eines digitals |
setembre 2020 a novembre 2022 |
OQD (ICE-UAB) |
CDDPla - Inclusió de la Competència Digital Docent als plans d'estudis d'Educació Infantil i Educació Primària |
setembre 2021 a desembre 2021 |
Facultat d'Educació (UAB) |
Competència digital docent als graus d’Educació d’Infantil i Primària (CODIDOE) |
gener 2020 a desembre 2020 |
Facultat d'Educació (UAB) |
Estratègies d’avaluació per l’auto-regulació dels aprenentatges (EAAR) de l’alumnat universitari |
setembre 2018 a octubre 2020 |
OQD - UAB |
Aprenentatge servei per promoure la programació i el pensament computacional en contextos educatius |
setembre 2019 a setembre 2020 |
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent. |
MoLAB - Motivació per la Lectura acadèmica i bibliogràfica |
octubre 2018 a octubre 2019 |
Facultat Cc. Educació - UAB |
ARPA – Aula de Recursos Per a l’Avaluació |
setembre 2018 a desembre 2018 |
Facultat Cc. Educació - UAB |
Millora de la Qualitat del TFG en la formació inicial de mestres |
setembre 2018 a desembre 2018 |
Facultat Cc. Educació - UAB |
GAVI - Guia per a la millora dels aprenentatges vivencials a la Facultat de Ciències de l’Educació |
setembre 2018 a desembre 2018 |
Facultat de Ciències de l’Educació |
Millorar l’avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d’avaluació entre iguals i feedback |
setembre 2017 a setembre 2018 |
OQD - UAB |