Vols investigar al CRiEDO?

Beques i ajuts
24.5.2022

S’obre la convocatòria MSCA Postdoctoral Fellowships 2022 per a personal investigador excel·lent de qualsevol nacionalitat​.

Amb l'objectiu de  millorar el potencial innovador i creatiu dels investigadors ja doctors, que volen adquirir noves habilitats a través d’una formació avançada, i fent ús de la mobilitat internacional, intersectorial i interdisciplinar s’obre la convocatòria MSCA Postdoctoral Fellowships 2022. Aquesta convocatòria està oberta a  personal investigador excel·lent de qualsevol nacionalitat, incloent els que volen reintegrar-se a Europa i els que volen re-iniciar la seva carrera investigadora. Es poden presentar candidatures fins al 14 de setembre de 2022.

A CRiEDO treballem en el desenvolupament de recerques finançades per fons públics i privats, a través de convocatòries competitives. Els camps sobre els que versa la recerca del centre són:

• Perspectives organitzatives per a la reducció de l’abandonament escolar prematur
  • L’emprendiment dels estudiants d’educació superior de l’àmbit de ciències socials
  • La millora de la gestió universitaria
  • La competència digital dels futurs docents
  • Gestió del Coneixement a les organitzacions educatives
  • Aprenentatge Informal i intergeneracional en contextos organitzatius
  • Práctica educativa basada en l’evidència
  • Desenvolupament i canvi educatiu a partir de les arts
  • El desenvolupament sociocomunitari a partir de la millora educativa

Si els teus interessos encaixen amb les nostres línies de recerca i t’interessa aquest ajut posa't en contacte amb nosaltres a través del següent correu electrònic: edo@uab.cat

Consulta la convocatòria aquí.

Consulta la guia de la convocatòria aquí.