Nou espai CRiEDO al MRA

El grup
20.12.2021

Des del mes de desembre CRiEDO disposa d’una nou espai a l’edifici Mòdul A del Parc de Recerca de la UAB.

El Mòdul de Recerca A (MRA) és l'espai del Parc de Recerca destinat a grups i centres de recerca de l'àrea de les ciències socials i les humanitats. Aquest edifici es troba en la Plaça del Coneixement, situada entre la Facultat de Ciències de l’Educació i la Facultat de Filosofia i Lletres, just davant de la Biblioteca d’Humanitats.

El CRiEDO disposarà allí de dos espais (126 i 116) amb capacitat per a 7 investigadors, i serán ocupats principalment per aquell personal contractat per a projectes específics, així com per a professorat visitant que realitza estades de curta durada al nostre centre de recerca. Així mateix, l’espai compta amb equipaments per a l'organització de reunions de petit i gran format, així com activitats vinculades als programes de formació a mida i títols propis que es promouen des del CRiEDO.

Tots els professors vinculats al centre de forma permanent continuaran disposant dels seus despatxos a les facultats a les quals realitzen la seva docència.