Tallers online "Millorar l'impacte de la teva organització": del 21/09/2021 al 21/10/2021

Formació
28.5.2021

Obert el període d'inscripció als tallers sobre estratègies i eines per millorar l'impacte de la teva organització.

Els tallers que es realitzaran en el marc de la sèrie "Millorar l'impacte de la teva organització" tenen per objectiu oferir als participants estratègies i eines perquè puguin:

• Identificar oportunitats de millora i d'innovació en un centre o un departament de formació o de recursos humans.
  • Associar a cada oportunitat una o diverses eines, usar-les i avaluar la seva eficiència.
  • Analitzar l'entorn (mercat, competidors, socis) per posicionar millor una oferta formativa o una proposta d'innovació.
  • Organitzar i optimitzar la gestió de el temps i dels recursos per part d'equips petits.

Aquesta activitat, que es va a desenvolupar en modalitat online, s'estructura a partir de 8 tallers pràctics:

T1. El Navegador d'Oportunitats de Mercat
Identifica oportunitats de formació per a la teva organització, avalua i compara metòdicament les diferents opcions i pren decisions sobre fets i dades vinculades a la teva organització.

T2. La Proposta de Valor d'una formació
Dissenya formacions que s'adeqüin a les necessitats i preferències del teu públic. T'ajudem a determinar el preu i el posicionament d'una formació.

T3. Mapa de competidors i mapa de l'ecosistema
Es únic sense estar sol: crea un mapa de competència per posicionar millor, amb una proposta de valor diferent de la competència. Identifica oportunitats i amenaces amb el mapa de l'ecosistema

T4. Co-creació de valor amb el Canvas de col·laboració
Utilitza el canvas per crear propostes de col·laboració: identifica possibles acords 'win-win' i oportunitats de co-crear valor entre socis de diferents organitzacions de l'entorn local i global.

T5. Organitza el teu centre amb intel·ligències artificials
Descobreix eines de baix cost per automatitzar el tractament de la informació i la gestió quotidiana. Crea processos automatitzats de gestió dels processos més habituals de la teva organització.

T6. Impacte social i mediambiental
Planifica, mesura i comunica l'impacte social i mediambiental de la teva organització o programa de formació. Inclou els Objectius de Desenvolupament Sostenible en la teva estratègia.

T7. Nous models de negocis
Adapta eines de business modeling a el món de la formació i l'educació. Crea saber i saber-fer; distribueix; descarregueu-vos recursos per crear i distribuir en el proper cicle; i inventa nous models.

T8. Transformació digital
Les eines digitals permeten transformar radicalment l'experiència de l'usuari, permeten automatitzar processos interns i reduir costos, i donen accés a un mercat realment global.

Formadors:
Sébastien Bauer (codirector de el programa New Business Creation (Facultat d'economia i empresarials de la UAB) i professor d'emprenedoria a TBS Business School)
Gabriel Izard (Doctor i professor associat de la UAB - economia i empresa-amb àmplia experiència en negocis corporatius i en desenvolupament de mercats tant en multinacionals com en mitjanes i petites empreses).

Calendari:
Del del 21/09/2021 al  21/10/2021, ambdós inclosos
Dimarts i Dijous de 6:00 pm a 8:00 pm (CET)

Matrícula:
Període: Fins el 17 de setembre de 2021.
Cost: 200 euros a ingressar abans de les 14:00 hores (CET Madrid) de 17/09/2021.
Compte Bancari: ES48-0182-6035-4202-0161-0323 SWIFT: BBVAESMMXXXZ
Més informació: edo@uab.cat