Sèrie de webinars EAA: del 20 de maig al 28 de juny

Seminaris
20.5.2021

Obert el període d'inscripció a la sèrie de webinars "Pràctiques d'avaluació efectives per a l'aprenentatge autoregulat i pel desenvolupament professional".

Entre el 20 de maig i el 28 de juny de 2021 es celebrarà una sèrie de webinars amb l'objectiu de representar una oportunitat de difusió del treball realitzat en el marc del projecte de recerca: “Estratègies d’autoavaluació i d’acompanyament que milloren l’aprenentatge autoregulat en l’educació i el desenvolupament professional del professorat” a la UAB i, d'altra banda, discutir els resultats del projecte en un context més ampli i internacional.

Els webinars estan adreçats a:

• Professorat d’universitats catalanes amb experiència en avaluació i retroalimentació
  • Docents de primària i secundària del context català
  • Mestres i doctorands interessats en el camp de l’avaluació
  • Representants d’organismes que vetllen per la qualitat a les universitats públiques

El programa s'estructurarà a partir d'una conferència inaugural i 4 webinars que versaran sobre les pràctiques d'avaluació efectives per a l'aprenentatge autoregulat i pel desenvolupament professional:

• 20/05 a les 15.30 hores - Conferencia inaugural titulada "Changing assessment for good: how might we promote future-oriented assessment and feedback practices?
  • 04/06 a les 9.30 hores - Webinar 1 titulat "Pràctiques educatives per a l’autoregulació"
  • 14/06 a les 15:30 hores - Webinar 2 titulat "Autoregulació docent: el paper de la pràctica reflexiva"
  • 21/06 a les 15:30 hores - Webinar 3 titulat "Com pot l'avaluació entre iguals promoure l’autoregulació docent?"
  • 28/06 a les 15:30 hores - Webinar 4 titulat "El paper de l’avaluació per a l’autoregulació"

Tota la informació completa aquí.