Desenvolupament i Gestió de les Organitzacions per al Canvi

Formació
23.4.2021

S’ha obert el període per matricular-se a l'especialitat Desenvolupament i Gestió de les Organitzacions per al Canvi (E2) del Màster Universitari en Recerca d'Educació.

S’ha obert el període per matricular-se a l'especialitat Desenvolupament i Gestió de les Organitzacions per al Canvi (E2) del Màster Universitari en Recerca d'Educació que imparteix la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest màster és oficial i permet sol·licitar l’accés al Doctorat en Educació.

L'especialitat en Desenvolupament i Gestió de les Organitzacions per al Canvi (E2) proporciona eines i competències per desenvolupar investigacions aplicades en el context de les organitzacions educatives. Entre altres aspectes, més enllà dels aspectes metodològics, s’aborden tòpics vinculats al canvi educatiu, el desenvolupament professional i institucional, l’impacte de les tecnologies, etc.

El màster l’imparteix un equip de professorat amb una dilatada experiència acadèmica, professional i de recerca contrastada tant internacionalment com nacional. La nostra especialitat permet cursar una sèrie de mòduls dividits en:

• Mòduls comuns per aprofundir en aspectes relatius a l’epistemologia, la fonamentació i el disseny de la recerca, les metodologies, instruments i les  estratègies per a la recollida i anàlisi de les dades quantitatives i qualitatives.
  • Mòduls d'especialitat on s’estudia el rol de les organitzacions en el context actual i es focalitzen en la transformació educativa, permeten una anàlisi crítica dels models de planificació i gestió institucional i, finalment, l’estudi dels processos pel desenvolupament de les persones, els equips i les organitzacions.
  • Mòduls optatius on es poden seleccionar algunes matèries per aprofundir en aspectes sobre les tecnologies en educació o les estratègies didàctiques.

Per obtenir més informació sobre aquest mestratge pots dirigir-te directament al professor Diego Castro coordinador de l’especialitat: diego.castro@uab.cat