Acreditación, educación superior y respuesta del profesorado entre 2008 y 2017

TítolAcreditación, educación superior y respuesta del profesorado entre 2008 y 2017
Tipus de publicacióJournal Article
Any de publicació2019
AutorsFlores Alarcia, Ó, Armengol, C, Gairín, J
RevistaRESUR
Paginació21-37
Publication LanguageCastellà
Paraules clauAcreditació., assegurament, Educació superior, Model, Producció acadèmica
Resum

La investigació realitzada a la República de l'Equador, s'enfoca en analitzar els processos d'acreditació de l'educació superior i la resposta dels professors de la Pontifícia Universitat Catòlica (PUCE) i les seves seus (Maragdes, Manabí, Santo Domingo dels Tsáchilas, Ambato , Ibarra i Quito) durant el període 2008-2017. El mètode és quantitatiu, abast correlacional, disseny transversal longitudinal mitjançant l'aplicació d'una enquesta sobre temps de dedicació i producció científica a 513 docents. Les dades evidencien que l'acreditació de l'educació superior de país incideixen positivament en la resposta dels professors en la producció acadèmica.

DOI10.25087/resur7a2
Català
Campus d'excel·lència internacional U A B