Títol | Acreditación, educación superior y respuesta del profesorado entre 2008 y 2017 |
Tipus de publicació | Journal Article |
Any de publicació | 2019 |
Autors | Flores Alarcia, Ó, Armengol-Asparó, C, Gairín, J |
Revista | RESUR |
Paginació | 21-37 |
Publication Language | Castellà |
Paraules clau | Acreditació., assegurament, Educació superior, Model, Producció acadèmica |
Resum | La investigació realitzada a la República de l'Equador, s'enfoca en analitzar els processos d'acreditació de l'educació superior i la resposta dels professors de la Pontifícia Universitat Catòlica (PUCE) i les seves seus (Maragdes, Manabí, Santo Domingo dels Tsáchilas, Ambato , Ibarra i Quito) durant el període 2008-2017. El mètode és quantitatiu, abast correlacional, disseny transversal longitudinal mitjançant l'aplicació d'una enquesta sobre temps de dedicació i producció científica a 513 docents. Les dades evidencien que l'acreditació de l'educació superior de país incideixen positivament en la resposta dels professors en la producció acadèmica. |
DOI | 10.25087/resur7a2 |