Pasar al contenido principal
Directori de la UAB
Català
Español
English
Universitat Autònoma de Barcelona
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu - CRiEDO
CRiEDO
Comisión Ejecutiva
Reglamento
IIR
Miembros
Personal contratado
Doctorandos
Gestión administrativa
Proyectos
Proyectos competitivos
Contratos de colaboración y transferencia
Proyectos de innovación
Tesis y tesinas
Formación
Formación en Organización y Gestión
Otros programas formativos de tercer ciclo
Formación Corporativa
Publicaciones
Libros
Artículos
Recursos
Encuentros científicos
Grupo EDO
EDO-Servicios
Formación a Medida
Consultoría y Asesoramiento
Estudios e investigación aplicada
EDURISC
Q-EDURISC
Adaptación Materiales
Principales clientes
Artículos
2021
Colorado, S.
,
Muñoz-Moreno, J. L.
, &
Pallarès, R. M.
. (2021).
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia
.
Revista Aula de Innovación Educativa
,
301
. Recuperado a partir de
https://www.grao.com/es/producto/revista-aula-301-febrero-oralidad-y-escritura-au301
Perines, H.
, &
Ion, G.
. (2021).
How Do Prospective Teachers Understand Educational Research?
.
The Teacher Educator
,
56:1
. doi:10.1080/08878730.2020.1846831
Mercader, C.
, &
Gairín, J.
. (2021).
The Perception of Teachers’ Digital Competence of Preservice Pre-Primary and Primary Education Teachers. The Influence of Degree and Entrance Path
.
IEE Revista Iberoamericana de tencologías del aprendizaje
,
16, 1
, 100 - 106. doi:10.1109/RITA.2021.3052684
2020
Mercader, C
. (2020).
Explanatory model of barriers to Integration of digital technologies in Higher Education Institutions
.
Education and Information Technologies
,
24
, 1-15. Recuperado a partir de
https://cutt.ly/FsKO3c8
Mercader, C.
, &
Gairín, J.
. (2020).
University teachers' perception of barriers to the use of digital technologies: the importance of the academic discipline
.
International Journal of Educational Technology in Higher Education
,
17(4)
, 1-14. Recuperado a partir de
https://link.springer.com/article/10.1186/s41239-020-0182-x
Tintoré, M.
,
Serrão Cunha, R.
,
Cabral, I.
, &
Matias Alves, J.
. (2020).
Giving voice to problems faced by school leaders in Portugal
.
School Leadership & Management. Formerly: School Organisation
. doi:DOI: 10.1080/13632434.2020.1719400
Tintoré, M.
,
Serrão Cunha, R.
,
Cabral, I.
, &
Matias Alves, J.
. (2020).
A scoping review of problems and challenges faced by school leaders (2003–2019)
.
Educational Management Administration & Leadership
, 1-38. doi:DOI: 10.1177/1741143220942527
Serrão Cunha, R.
,
Tintoré, M.
,
Cabral, I.
, &
Matias Alves, J.
. (2020).
Portuguese Principals’ Professional Development Needs and Preferred Learning Methods
.
Education Sciences
,
10(9)
, 2-16. doi:doi:10.3390/educsci10090219
Malin, J. R.
,
Brown, C.
,
Ion, G.
,
van Ackeren, I.
,
Bremm, N.
,
Luzmore, R.
, et al.
. (2020).
World-wide barriers and enablers to achieving evidence-informed practice in education: what can be learnt from Spain, England, the United States, and Germany?
. Recuperado a partir de
https://www.nature.com/articles/s41599-020-00587-8
Muñoz-Moreno, J. L.
, &
Rodríguez-Gómez, D.
. (2020).
La experiencia de una red de apoyo a la gestión educativa en el contexto iberoamericano
.
Educación y Futuro Digital
,
20
, 59-73. Recuperado a partir de
https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=7569523
Páginas
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
siguiente ›
final »