Publicaciones

Se encontraron 32 resultados
Filtros: Autor is Georgeta Ion  [Restablecer todos los filtros]
2019
D. Castro y Ion, G., «Cambios en el enfoque de investigación universitaria: desafíos para la productividad científica académica», Higher Education Policy, n.º 32, pp. 681–699, 2019.
A. Sánchez-Martí, Muñoz-Moreno, José- Luís, y Ion, G., «Diseño y validación de un cuestionario de percepción del aprendizaje a través del feedback entre iguales en Educación Superior», Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, vol. 4(53), pp. 113-128, 2019.
D. Rodríguez-Gómez, Ion, G., Mercader Juan, C., y López-Crespo, S., «Factors promoting informal and formal learning strategies among schools leaders», Studies in Continuing Education, vol. 41, pp. 1-16, 2019.
L. Venegas-Ramos, «Gestión de la acción tutorial en la Universidad Chilena», 2019.
G. Ion, Sánchez-Martí, A., y Agud, I., «Giving or receiving feedback: which is more beneficial to student’ learning?», Assessment & Evaluation in Higher Education, vol. 44(1), pp. 124-138, 2019.
A. Idris, Ion, G., y Seery, A., «Peer learning in international higher education: the experience of international students in an Irish university», Irish Educational Studies, vol. 38 (1), pp. 1-24, 2019.
I. Agud y Ion, G., «Research-Based Learning in Initial Teacher Education in Catalonia.», CEPS Journal, vol. 9, pp. 99-118, 2019.
G. Ion, Iftimescu, S., Proteasa, C., y Marin, E., «Understanding the Role, Expectations, and Challenges That Policy-Makers Face in Using Educational Research», Education Sciences, vol. 9 (2), 2019.
2016
G. Ion, Cano, E., y Cabrera, N., «Competency Assessment Tool (CAT). The evaluation of an innovative competency-based assessment experience in higher education», Technology, Pedagogy and Education , vol. 25, n.º 5, pp. 631-648, 2016.
M. Feixas, Åkerlind, G., Ion, G., y Stes, A., «Development and Socialization of Academics», Zeitschrift für Hochschulentwicklung (ZFHE), vol. 11, n.º 5, pp. 9-24, 2016.
G. Ion y Iucu, R., «The impact of postgraduate studies on the teachers’ practice», European Journal of Teacher Education, vol. 39, n.º 5, pp. 602-615, 2016.
M. D. Bernabeu Tamayo, Ion, G., y Feixas, M., «La experticia académica como factor de visibilidad del profesorado: un estudio desde la perspectiva de género», Educar, vol. 52, n.º 2, pp. 225-242, 2016.
J. M. Tierno, Ion, G., Cano, E., y Fernández, M., «Perceptions of Faculty and Academic Leaders Regarding the Assessment of Competencies in Higher Education: Consensus and Dissension», The International Journal of Educational Organization and Leadership, vol. 23, n.º 4, pp. 25-41, 2016.
G. Ion y Castro, D., «Transitions in the manifestations of the Research Culture of Spanish Universities», Higher Education Research & Development, pp. 1-14, 2016.
G. Ion, Barrera-Corominas, A., y Tomàs-Folch, M., «Written peer-feedback to enhance students’ current and future learning», International Journal of Educational Technology in Higher Education, vol. 13, pp. 1-11, 2016.

Páginas

Campus d'excel·lència internacional U A B