Skip to main content
Directori de la UAB
Català
Español
English
Universitat Autònoma de Barcelona
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu - CRiEDO
CRiEDO
Executive Commission
Regulations
RRI
Members
Hired personnel
PhD Students
Administrative support
Join our Team
Visting fellow
Projects
Competitive projects
Research and transference contracts
Innovation Projects
Thesis and Dissertations
Training
Management Training
Other Programmes
Corporative Training
Publications
Books
Articles
Resources
Scientific meetings
EDO's group
EDO-Services
Tailor-made Training
Consultancy
Applied Studies and Research
EDURISC
Q-EDURISC
Documents Layout
Main Customers
Articles
2022
Brown, C.
, &
Ion, G.
. (2022).
Práctica educativa informada por la investigación: cómo ayudar a los educadores a comprometerse con la investigación para el bien común
.
Revista de Educación
,
397
. Retrieved from
https://recyt.fecyt.es/index.php/Redu/article/view/94826
Ion, G.
, &
López Sirvent, E.
. (2022).
Teachers’ perception of the characteristics of an evidence-informed school: initiative, supportive culture, and shared reflection
.
School Effectiveness and School Improvement
. doi:https://doi.org/10.1080/09243453.2022.2093921
Tintoré, M.
, &
Gairín, J.
. (2022).
Tres Décadas de Investigación sobre Liderazgo Educativo en España. Un Mapeo Sistemático
.
REICE. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia Y Cambio En Educación
,
20
. doi:https://doi.org/10.15366/reice2022.20.3.001
Villegas Pinuer, F. J.
,
Valenzuela-Fernández, L.
,
Llonch Andreu, J.
, &
Belbeze, P. L.
. (2022).
Environmental sustainability and their factors in SMEs: A multiple case study of Spain and Chile
.
Cuadernos de Gestión
,
22
, 35-50. Retrieved from
https://addi.ehu.es/handle/10810/55437
Tintoré, M.
, &
Carrillo, C.
. (2022).
La mentoría en los programas de formación de directores escolares: revisión de la literatura
.
Bordón. Revista de Pedagogía
,
74
, 159-179. presented at the 03/2022. doi:https://doi.org/10.13042/Bordon.2022.90003
2021
Villegas Pinuer, F. J.
,
Llonch Andreu, J.
,
Belbeze, P. L.
, &
Valenzuela-Fernández, L.
. (2021).
Waste Management. The Disconnection between Normative and SMEs Reality
.
Sustainability
,
13
, 1787. doi:https://doi.org/10.3390/su13041787
Touil-Satour, L.
, &
Barrera-Corominas, A.
. (2021).
Necesidades formativas de psicólogos/as especialistas en sexología para la atención de personas con Lesión Medular
.
Revista de Sexología
,
10
, 23-34. Retrieved from
https://www.desexologia.com/531.html
Gairín, J.
,
Díaz-Vicario, A.
,
Barrera-Corominas, A.
, &
Duran Bellonch, M. del M.
. (2021).
Teachers’ informal learning and organizational learning in Spain
.
Journal of Workplace Learning
. doi:https://doi.org/10.1108/JWL-02-2021-0017
Ion, G.
,
Díaz-Vicario, A.
, &
Suárez, C. I.
. (2021).
Evidence-Informed Educational Practice in Catalan Education: From Public Agenda to Teachers’ Practice
.
Center for Educational Policy Studies Journal
,
11
, 37-57. doi:https://doi.org/10.26529/cepsj.1062
Pattier, D.
, &
Olmos-Rueda, P.
. (2021).
La Administración y el profesorado: prácticas educativas basadas en la evidencia
.
Revista de Educación
,
392
, 55. doi:10.4438/1988-592X-RE-2021-392-478
Pages
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
next ›
last »