VII Congrés Internacional EDO

Conferències
02.9.2022

Els pròxims dies 17, 18 i 19 de maig de 2023 es celebrarà a Barcelona el VII Congrés Internacional EDO.

Sota el lema “Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva en les organitzacions després de la pandèmia” la setena edició del CIEDO té per objectiu analitzar el rol dels directius en la gestió del coneixement del coneixement i el talent en les organitzacions, les xarxes socials corporatives per a la promoció de l’aprenentatge social i l’aprenentatge en acció com a eina per potenciar el desenvolupament professional.

El Congrés s’organitza des de l’Equip de Desenvolupament Organitzatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona amb la col·laboració del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) i de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC).

Com en edicions prèvies, el congrés  pretén ser un espai de trobada en el que es presentaran i analitzaran les noves propostes de gestió del coneixement i aprenentatge en les organitzacions. Comptarà amb diferents sessions de conferències, simposis, tallers, comunicacions i pòsters, en els que es desenvolupen temàtiques relacionades amb el lideratge i la gerència en la formació i gestió del talent, les metodologies i estratègies per a la gestió del coneixement, la promoció de la cultura d’aprenentatge i la intel·ligència col·lectives, entre altres.

Podeu consultar tota la informació sobre el Congrés a la pàgina web.