Vés al contingut
Directori de la UAB
Català
Español
English
Universitat Autònoma de Barcelona
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu - CRiEDO
CRiEDO
Reglament
Comissió Executiva
IIR
Membres
Personal contractat
Doctorands
Gestió Administrativa
Projectes
Projectes competitius
Contractes d'investigació i transferència
Projectes d'innovació
Tesis i tesines
Formació
Formació en Direcció, Organització i Gestió
Altres Programes formatius de tercer cicle
Formació Corporativa
Publicacions
Llibres
Articles
Recursos
Trobades científiques
Grup EDO
EDO-Serveis
Formació a Mida
Consultoria i Assessorament
Estudis i Recerques Aplicades
EDURISC
Q-EDURISC
Adaptació Materials
Principals clients
Tesis i tesines
2021
Capetillo Velásquez, R.
. (2021).
Metodologies i estratègies avaluatives que aplica en aula el professorat de la Universitat de Tarapacá. Un estudi de cas.
. (
J. Gairín
, Trad.
).
Riveras León, J. C.
. (2021).
La influència del lideratge del director en la construcció d’una cultura organitzativa orientada a la innovació de les escoles
. (
G. Ion
, Trad.
).
Díaz Galeas, L.
. (2021).
Avaluació per a la millora: efectes des de l'òptica dels directors
. (
D. Rodríguez-Gómez
, Trad.
).
2020
Barquero D'avanzo, A. M
. (2020).
Estratègies de gestió pedagògica universitària en les carreres d'Administració de Negocis i afins a la seva nomenclatura de la Regió Huetar Carib Atlàntica de Costa Rica
. (
M. del M. Duran Bellonch
, Trad.
).
Martínez Orozco, E.
. (2020).
Anàlisi de la identitat organitzacional a la Universitat a partir dels acadèmics. Promoure i gestionar canvis.
. (
J. Gairín
, Trad.
).
López-Crespo, S.
. (2020).
El rol directiu per a la promoció de l'aprenentatge informal del professorat en els centres educatius
. (
J. Gairín
, Trad.
).
Colorado, S
. (2020).
La direcció escolar i l'ètica organitzacional en els centres d'educació infantil i primària de Catalunya. Anàlisi de facilitadors i barreres
. (
J. Gairín
, Trad.
).
Vaziri, Maryam
. (2020).
Antecedents i moderadors de la categorització de marca (local, global i glocal): una anàlisi empírica en l'economia emergent d`'Iran
. (
J. Llonch Andreu
&
López Belbeze, M. ª Pilar
, Trad.
).
Chalela-Naffah, Salim
. (2020).
La gestió de la recerca a les universitats colombianes
. (
D. Rodríguez-Gómez
, Trad.
).
Pérez Maldonado, C.
. (2020).
Barreres i facilitadors percebuts per estudiants que accedeixen a la universitat mitjançant vies no habituals
. (
J. Gairín
, Trad.
).
Veloso Casado, V
. (2020).
Factors que intervenen en el canvi d'institució d'estudiants d'odontologia en universitats xilenes
. (
D. Rodríguez-Gómez
, Trad.
).
2019
Martínez-Maldonado, P.
. (2019).
Interaccions en Pràctiques Pedagògiques Efectives a l'Aula.
. (
C. Armengol-Asparó
&
Muñoz-Moreno, J. L.
, Trad.
). presentat a 11/2019.
Patricio, Q
. (2019).
El Nou Disseny Institucional sobre Educació Superior i els Canvis en la Producció Científica del Professorat a la Pontifícia Universitat Catòlica de l'Equador
. (
C. Armengol-Asparó
, Trad.
). presentat a 11/2019.
Pascual, J
. (2019).
Relacions de poder i empoderament docnet per a la innovació educactiva
. (
D. Rodríguez-Gómez
, Trad.
). presentat a 11/2019.
Vélez, A.
. (2019).
La gestió i transferència de coneixement en la formació dual a Colòmbia: els planters d'investigació com a instrument de millora
. (
J. Gairín
, Trad.
). presentat a 11/2019.
Roberts, K
. (2019).
Saber Pedagògic Avaluatiu del Professorat que s'Exerceix en Escoles Vulnerables de la Comuna d'Arica. Regió d'Arica i Parinacota, Xile
. (
D. Rodríguez-Gómez
&
Silva García, P.
, Trad.
). presentat a 10/2019.
Vargas, A. D
. (2019).
Educació per la convivència i la cultura de pau a través de les TAC: un estudi multicasos en el context bogotà
. (
A. Bosco
, Trad.
). presentat a 06/2019.
Venegas-Ramos, L
. (2019).
Gestión de la acción tutorial en la Universidad Chilena
. (
J. Gairín
&
Ion, G.
, Trad.
). presentat a 02/2019.
Araneda-Guirriman, C
. (2019).
Implementación de los convenios de desempeño en las universidades chilenas y su impacto en los resultados académicos y en la gestión institucional
. (
J. Gairín
&
Armengol-Asparó, C.
, Ed.
). presentat a 01/2019.
2018
Ramos-Pla, A
. (2018).
Pedagogia de la mort. Percepcions i necessitats formatives que té el professorat d’escoles i els aprenents de mestre pel que fa a la pedagogia preventiva sobre la mort.
. (
J. Gairín
&
Camats-i-Guardia, R.
, Trad.
). presentat a 11/2018.
Pàgines
1
2
3
4
5
següent ›
final »