Comparative study of the economic and social impact that a selection of university institutions in Latin America have in their respective local or regional environment (C- RG-T3441-P001) |
2020 a 2021 |
Inter-American Development Bank |
Avaluació i millora de l’Aplicatiu RTI del Projecte Difference a partir de les dades recollides en el període 2016-2020 |
2020 |
Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé |
Avaluació del programa formatiu “Aprendre a aprendre” |
2018 a 2020 |
Fundació Bancària “La Caixa” (EduCaixa) |
Els centres educatius com a organitzacions saludables. Guia pel seu desenvolupament |
2018 a 2019 |
Fundació Prevent |
Estudi qualitatiu sobre la percepció del canvi associat a l'estratègia de gestió del coneixement de l'Ârea de Drets Civils (Conveni 17030) |
2019 |
Ajuntament de Barcelona |
Implementació d'un model educatiu basat en la prevenció de l'abandonament escolar prematur |
2018 |
Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya |
L'impacte de les TIC a l'aula des de la perspectiva del professorat |
2016 |
Fundació Mapfre |
Estudi sobre aprenentatge organitzatiu i aprenentage informal a l’Adminstració Pública |
2013 a 2014 |
Escola d'Administració Pública de Catalunya |
Usos y abusos de las nuevas tecnologías de la información y la comunicación en adolescentes (MAPFRE2012-0001) |
2012 a 2013 |
Fundación MAPFRE |
Estudio. La seguridad integral en los centros de enseñanza obligatoria en España |
2010 a 2011 |
Fundación Mapfre |
La seguridad integral en los centros de enseñanza obligatoria en España |
2009 |
Fundación Mapfre |
Evaluación de los efectos y la transferencia del Plan Agrupado de Formación de la Diputación de Barcelona. Años 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008 |
2000 a 2009 |
Diputación de Barcelona |
La enseñanza de las ciencias en el sistema educativo panameño. Evaluación del profesorado |
2007 a 2008 |
Secretaría General de Ciencia, Tecnología e Innovación y Ministerio de Educación del Gobierno de Panamá |
Elaboración de Guías para la evaluación de la formación en el puesto de trabajo (Código: 10726) |
2007 |
Diputación de Barcelona |
Los ciclos formativos de Grado Superior: Análisis de su Organización y |
2006 a 2007 |
Gobierno de Castilla-La Mancha |
Evaluación de los efectos e impacto del Plan Agrupado de Formación. Análisis longitudinal 2000 – 2004 |
2005 a 2006 |
Diputació de Barcelona. Servei de Formació Local |
Los ciclos formativos de Grado Superior: Análisis de su Organización y Funcionamiento |
2004 a 2005 |
Gobierno de Castilla-La Mancha |