nini university of bath
Nou vídeo del projecte Orienta4Yel

Publicat un nou vídeo de O4Yel que explica el marc conceptual dels riscos d’abandonament escolar en el context britànic.

Tornada a les oficines EDO

A partir del dilluns 6 de juliol ja ens podreu trobar en horari de 9.00 hores a 14.00 hores a les nostres oficines.

Converses temàtiques CIEDO 2020

Participa en la modalitat de converses temàtiques sobre pràctiques de CGC en temps de la COVID-19.

Nou vídeo del projecte UrBIOfuture

UrBIOfuture ha generat un nou vídeo per a captar l'interès de de futurs estudiants per al sector bioindustrial.

O4Yel en la III Trobada per l’orientació

El pròxim 29 de juny el projecte O4Yel es presentarà en la “III Trobada per l’orientació a Espanya”.

campus uab
La UAB com la 5a millor universitat del món

La UAB ha millorat els seus resultats al rànquing de l'Academic Ranking of World Universities de la Universidad Jiao Tong de Xangai.

Participa en el qüestionari PBE Tools

Participa en la recerca sobre “Pràctiques educatives basades en l’evidència”. Volem conèixer la teva opinió sobre aquestes pràctiques.

O4Yel VET toolkit for tackling early leaving
O4Yel com a bona pràctica

CEDEFOP inclou O4YEL com a exemple de Bona Pràctica a la plataforma VET toolkit for tackling early leaving.

webinar internacional oracle
Webinar internacional ORACLE

El proper 12 de juny l'Obervatori organitza el seminari "Equitat universitària en temps de pandèmia: accions i propostes".