Novetats projecte ASCENT

Inici dels tallers de formació i actualització per a estudiants d'enginyeria d'automoció del Brasil, Mèxic i Argentina.

[+]
Evidències per a la inclusió escolar

El projecte "EIPSI - Evidence Informed Practice for School Inclusion" serà finançat pel programa Erasmus +

Concessió projecte INTERSTICE

Obtenció de finançament pel projecte "INTERSTICE - Encounters between artists, children and educators".

Inici d'un nou projecte R+D+i

CRiEDO obté finançament extern per al desenvolupament del projecte "Universitat i Aprenentatge Intergeneracional"

[+]
Publicat nou llibre sobre l'aprenentatge organitzatiu

Ja està disponible el llibre “Aprendizaje organizativo e informal en los centros educativos” fruit del projecte ICEDU.

Disponible nou llibre ORACLE

Ja està disponible online l’informe de síntesi del projecte ORACLE sobre l’equitat en l’educació superior.

Entrevista a Joaquín Gairín sobre ORACLE

Joaquín Gairín reflexiona sobre l'abast de l'Observatori Regional per a la Qualitat de l'Equitat en l'Educació (ORACLE).

La UAB es consolida al rànquing de Xangai

La UAB consolida la seva presència al prestigiós rànquing de Xangai situant-se entre les 201 i les 300 millors universitats del món.

Període vacances estiu 2020

Entre el dia 1 d'agost i el 30 d’agost l'Equip de Desenvolupament Organitzacional de la UAB estarà de vacances.