Nous càrrecs institucionals

José Luis Muñoz i Cristina Mercader assumeixen càrrecs de gestió a la Facultat de Ciències de l’Educació.

Nova trobada virtual D-EVA

El passat 16 de setembre es va realitzar una trobada online organitzada per la Digital Society School (DSS).

Reunió general de RETINDE

Els dies 12 i 13 de setembre de 2022 va tenir lloc una nova reunió general de RETINDE celebrada a Madrid.

Convocatòria Tècnic de Suport a la Recerca

La persona que s’incorpori donarà suport a les tasques de recerca i administratives del projecte PRUNAI.

Defensa de Treballs Finals de Màster

El 9 i 10 de setembre els alumnes del Màster en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa van presentar els treballs finals.

Disponible nova publicació

Els professors José Luís Muñoz i Joaquín Gairín acaben de publicar el llibre “Diseño y desarrollo de las organizaciones educativas”.

Visita institucional d'IUEF al CRiEDO

María Inés Vázquez Clavera, de l'Instituto de Formación Docente Elbio Fernández (Uruguai), visitarà el CRiEDO.

[+]
Aquest curs forma’t amb el CRiEDO

Amb l'inici d'aquest nou curs us animem que us continueu formant a través dels Postgraus i Màsters que impulsem.

Bon inici de curs 2022-2023

A partir d'avui el Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzacional comença la seva activitat habitual.