Jornada divulgació PBE Tools

El 3 de desembre a les 17.00 hores tindrà lloc una jornada virtual de difusió dels resultats del projecte PBE Tools.

Matrícula oberta màster mediació

El director del CRiEDO Joaquín Gairín Sallán n’és el director i també compta amb la participació de la Patricia Olmos.

Pràctiques evaluatives en educació

El Raúl Bustos lidera un projecte l'objectiu és analitzar les concepcions de professorat xilè sobre la pràctica evaluativa.

Kick off meeting projecte Eipsi

El passat 17 de novembre de 2020 va tenir lloc, en format online, la reunió inicial del projecte europeu Eipsi.

Gestió d’investigació universitats colombianes

Avui, Salim Chalela Naffah ha fet la lectura de la seva tesi doctoral, dirigida pel Dr. David Rodríguez-Gómez.

Ajudes predoctorals FPU 2020

Obert el termini de presentació de candidatures d'ajuts predoctorals per a la formació de professorat universitari.

Celebració VI Congrés EDO 2020

El VI Congrés Internacional EDO “La Nova Gestió del Coneixement” es va celebrar els dies 11, 12 i 13 de novembre.

XVIII Jornada qualitat ensenyament

El  12 de novembre va tenir lloc, en format virtual, la XVIII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament.

Convocatòria oberta beques doctorat

Amb el programa de beques de doctorat de la Fundació "la Caixa" pots realitzar la teva Tesis doctoral al CRiEDO.