For Entrepreneurial Mindests Link

El projecte ForEMlink ja té disponible la seva pàgina web des d’on donar a conèixer les seves activitats.

[+]
Evidències científiques per a la millora educativa

Disponible “Guía para impulsar prácticas educativas basadas en evidencias en centros educativos de educación infantil y primaria”.

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL per combatre l’abandonament escolar prematur des de l’Institut Gabriela Mistral.

[+]
Deserció en l'educació tècnic professional

El dimecres 5 de maig Pedro Sotomayor Soloaga va fer la defensa de la seva tesi doctoral en format telepresencial.

[+]
Autoregulació per millorar la pràctica

Avui la nostra companya Georgeta Ion participarà en un seminari telepresencial organitzat per Fundación iberCaja.

Taller Human-Centered Design

Entre el 26 i el 30 d'abril va tenir lloc el taller gratuït i online “Lean Startup per a directius de centres de formació”

La UAB en el rànquing SIR 2021

La UAB, en el 4% de les millors universitats del món segons el rànquing Scimago Institutions Ranking 2021.

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL per combatre l’abandonament escolar prematur des de l’Institut Escola del Prat.

La UAB apareix al rànquing CWUR

La UAB se situa en el lloc 186 de les millors universitats del món en el rànquing CWUR World University Rankings 2021-2022.