Reunió de coordinació CUADOE

Membres del grup EDO han participat en la reunió de coordinació estatal de l’àrea de de Didàctica i Organització Escolar.

Ampliació termini contribucions FIET 2022

Ampliat el termini de presentació de les contribucions sobre Educació i Tecnologia a la 8a edició del FIET fins al 10 de juny de 2022.

Seminari Internacional de Doctorands

El 24 de maig de 2022 el CRiEDO acull la 6a edició del Seminari Internacional de Doctorands vinculats al Grup EDO.

Open Call for papers CEPS Journal

Georgeta Ion i Chris Brown coordinen un monogràfic sobre educació inclusiva basa en l’evidència a CEPS Journal.

La UAB en el rànquing CWUR

La UAB se situa en el lloc 184 de les millors universitats del món en el rànquing CWUR World University Rankings 2022-2023.

13 de maig, Dia de la Pedagogia

Avui celebrem el dia de la Pedagogia per enfortir i posar en valor la tasca de tots els seus professionals.

Reunió de coordinació BIObec

El 9 de maig ha tingut lloc una reunió online de seguiment del projecte BIObec, amb de tots els socis.

Reunió de coordinació D-EVA

El 5 i 6 de maig ha tingut lloc una trobada de tots els socis participants del projecte D-EVA a Timisoara (Romania).

Jornades “Parlam d’Educació”

Membres d'EIPSI participen en les VIII Jornades “Parlam d’educació” sobre “Aula i investigació: un canvi bidireccional”.