Publicacions

S'han trobat 233 resultats
Filtres: Autor is Joaquín Gairín  [Treu tots els filtres]
2021
Alejandra Martínez-Barrientos, «Actituds envers la inclusió de processos de validació d’aprenentatges previs per a l’obtenció del grau en el sistema de la universitat boliviana», 2021.
J. Gairín i Olmos-Rueda, P., Ed., Aprendre a Aprendre. Avaluació de programes educatius d'EduCaixa. Bellaterra: EDO-Serveis, 2021.
L. Encinar-Prat, «Aprenentatge informal en docència del professorat universitari novell», 2021.
J. Gairín i Muñoz-Moreno, J. L., Educación Superior y Pandemia. Aprendizajes y buenas prácticas en Iberoamérica. EDO-Serveis, 2021.
J. Gairín i Castro, D., El contexto organizativo como espacio de intervención. Editorial Sintesis, 2021, p. 302.
K. Delgado Valdivieso i Gairín, J., La educación inclusiva en el nivell superior. Políticas públicas y buenas prácticas en Iberoamérica. Quito-Equador: Universidad Tecnológica Indoamérica, 2021, p. 154.
J. Gairín i Rodríguez-Gómez, D., Laboratorio de políticas y prácticas para el desarrollo social de la Educación Superior. Bellaterra: EDO-Serveis, 2021, p. 100.
R. Capetillo Velásquez, «Metodologies i estratègies avaluatives que aplica en aula el professorat de la Universitat de Tarapacá. Un estudi de cas.», 2021.
C. Mercader i Gairín, J., «The Perception of Teachers’ Digital Competence of Preservice Pre-Primary and Primary Education Teachers. The Influence of Degree and Entrance Path», IEE Revista Iberoamericana de tencologías del aprendizaje, vol. 16, 1, p. 100 - 106, 2021.
J. Gairín i Ion, G., Ed., Prácticas educativas basadas en evidencias. Reflexiones, estrategias y buenas prácticas. Madrid: Narcea, 2021, p. 284.
J. Gairín, Díaz-Vicario, A., Barrera-Corominas, A., i Duran Bellonch, M. del M., «Teachers’ informal learning and organizational learning in Spain», Journal of Workplace Learning, 2021.
2020
Alejandra Martínez-Barrientos i Gairín, J., «Actitudes hacia la validación de aprendizajes previos y su inclusión en el sistema universitario boliviano», Revista Educare – UPEL-IPB, vol. 24, 3, p. 111-137, 2020.
E. Martínez Orozco, «Anàlisi de la identitat organitzacional a la Universitat a partir dels acadèmics. Promoure i gestionar canvis.», 2020.
J. Gairín, Muñoz-Moreno, J. L., Silva García, P., i Suárez, C. I., «Aprendizaje informal del profesorado: vinculación con el desarrollo profesional y organizacional», Revista Brasileira de Educação, vol. 25, p. 1-24, 2020.
J. Gairín i Rodríguez-Gómez, D., Aprendizaje organizativo e informal en los centros educativos, 1a ed. 2020, p. 168.
L. Venegas-Ramos i Gairín, J., «Aproximación al estado de la acción tutorial en universidades chilenas», Perfiles educativos [online], vol. 42, p. 103-118, 2020.
C. Pérez Maldonado, «Barreres i facilitadors percebuts per estudiants que accedeixen a la universitat mitjançant vies no habituals», 2020.
S. López-Crespo, «El rol directiu per a la promoció de l'aprenentatge informal del professorat en els centres educatius», 2020.
J. Segura, Gairín, J., i Silva García, P., «Implicaciones de la Inspección Educativa en Cataluña en el Proceso de Autonomía de Centros», REICE. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia Y Cambio En Educación, vol. 19, 2020.
S. Colorado, «La direcció escolar i l'ètica organitzacional en els centres d'educació infantil i primària de Catalunya. Anàlisi de facilitadors i barreres», 2020.
J. Gairín i Mercader, C., La gestión de los centros educativos en situación de confinamiento en Iberoamérica. Barcelona: EDO-Serveis, 2020.
J. Gairín, Suárez, C. I., i Díaz-Vicario, A., Ed., La nueva gestión del conocimiento. Madrid: Wolters Kluwer, 2020, p. 519.
J. Gairín, «La organización y gestión de centros educativos, ¿una apuesta pendiente?», Avances En Supervisión Educativa, vol. 33, 2020.
J. Gairín, «L'autonomia dels centres educatius o l'autonomia institucional», Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, vol. 51, 2020.
S. Retamal i Gairín, J., «Límites y posibilidades de la mejora escolar en el contexto patagónico chileno: el caso de las escuelas de la Comuna de Coyhaique, Región de Aysén, Chile», Revista Educación, vol. 44, p. 1-32, 2020.

Pàgines

Campus d'excel·lència internacional U A B