Vés al contingut
Directori de la UAB
Català
Español
English
Universitat Autònoma de Barcelona
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu - CRiEDO
CRiEDO
Reglament
Comissió Executiva
IIR
Membres
Personal contractat
Doctorands
Gestió Administrativa
Projectes
Projectes competitius
Contractes d'investigació i transferència
Projectes d'innovació
Tesis i tesines
Formació
Formació en Direcció, Organització i Gestió
Altres Programes formatius de tercer cicle
Formació Corporativa
Publicacions
Llibres
Articles
Recursos
Trobades científiques
Grup EDO
EDO-Serveis
Formació a Mida
Consultoria i Assessorament
Estudis i Recerques Aplicades
EDURISC
Q-EDURISC
Adaptació Materials
Principals clients
Publicacions
S'han trobat 6 resultats
Filtres:
Autor
is
Óscar Flores Alarcia
[Treu tots els filtres]
2019
Ó. Flores Alarcia
,
Armengol-Asparó, C.
, i
Gairín, J.
,
«
Acreditación, educación superior y respuesta del profesorado entre 2008 y 2017
»
,
RESUR
, p. 21-37, 2019.
J. Gairín
,
Díaz-Vicario, A.
,
del Arco Bravo, I.
, i
Flores Alarcia, Ó.
,
«
Efecte i Impacte de les Pràctiques Curriculars dels Graus d'Educació Infantil i Primària: la Perspectiva d'Estudiants, Tutors i coordinadors
»
,
Educación XXI
, vol. 22, p. 17-43, 2019.
J. Gairín
,
Díaz-Vicario, A.
,
del Arco Bravo, I.
, i
Flores Alarcia, Ó.
,
«
Efecto e impacto de las prácticas curriculares en los Grados de Educación Infantil y Primaria: la perspectiva de los implicados.
»
,
Educación XX1
, p. 17-43, 2019.
I. del Arco Bravo
,
Flores Alarcia, Ó.
, i
Silva García, P.
,
«
El desarrollo del modelo flipped classroom en la universidad: impacto de su implementación desde la voz del estudiantado.
»
,
Revista de Investigación Educativa
, vol. 37(2), p. 451-469, 2019.
2016
Ó. Flores Alarcia
,
del Arco Bravo, I.
, i
Silva García, P.
,
«
The flipped classroom model at the university: analysis based on professors’ and students’ assessment in the educational field
»
,
Journal of Educational Technology in Higher Education
, núm. 1, p. 2-12, 2016.
2011
Ó. Flores Alarcia
,
«
La utilització de les TIC en els processos d’ensenyament-aprenentatge a la Universitat de Lleida. Valoració i domini de professorat i estudiantat.
»
, 2011.