Vés al contingut
Directori de la UAB
Català
Español
English
Universitat Autònoma de Barcelona
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu - CRiEDO
CRiEDO
Reglament
Comissió Executiva
IIR
Membres
Personal contractat
Doctorands
Gestió Administrativa
Projectes
Projectes competitius
Contractes d'investigació i transferència
Projectes d'innovació
Tesis i tesines
Formació
Formació en Direcció, Organització i Gestió
Altres Programes formatius de tercer cicle
Formació Corporativa
Publicacions
Llibres
Articles
Recursos
Trobades científiques
Grup EDO
EDO-Serveis
Formació a Mida
Consultoria i Assessorament
Estudis i Recerques Aplicades
EDURISC
Q-EDURISC
Adaptació Materials
Principals clients
Publicacions
S'han trobat 19 resultats
Filtres:
Autor
is
Cristina Mercader
[Treu tots els filtres]
2021
C. Mercader
i
Gairín, J.
,
«
The Perception of Teachers’ Digital Competence of Preservice Pre-Primary and Primary Education Teachers. The Influence of Degree and Entrance Path
»
,
IEE Revista Iberoamericana de tencologías del aprendizaje
, vol. 16, 1, p. 100 - 106, 2021.
2020
C. Mercader
,
«
Explanatory model of barriers to Integration of digital technologies in Higher Education Institutions
»
,
Education and Information Technologies
, vol. 24, p. 1-15, 2020.
J. L. Muñoz-Moreno
et al.
,
Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari
. Bellaterra, Universitat Autònoma de Barcelona, 2020, p. 52.
J. Gairín
i
Mercader, C.
,
La gestión de los centros educativos en situación de confinamiento en Iberoamérica
. Barcelona: EDO-Serveis, 2020.
C. Armengol-Asparó
,
Mercader, C.
, i
Ion, G.
,
«
Making peer-feedback more efficient: what conditions of its delivery make the difference?
»
,
Higher Education Research and Development
, 2020.
A. Díaz-Vicario
,
Boixader Cruells, M.
,
Cano García, E.
,
Pons Seguí, L.
, i
Mercader, C.
,
Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport
. Bellaterra, Universitat Autònoma de Barcelona, 2020, p. 34.
C. Mercader
i
Gairín, J.
,
«
University teachers' perception of barriers to the use of digital technologies: the importance of the academic discipline
»
,
International Journal of Educational Technology in Higher Education
, vol. 17(4), p. 1-14, 2020.
2019
D. Rodríguez-Gómez
,
Ion, G.
,
Mercader, C.
, i
López-Crespo, S.
,
«
Factors promoting informal and formal learning strategies among schools leaders
»
,
Studies in Continuing Education
, vol. 41, p. 1-16, 2019.
C. Mercader
,
«
Las resistencias del profesorado universitario a la utilización de tecnologías digitales
»
,
Aula Abierta
, vol. 48(2), p. 167-174, 2019.
A. Díaz-Vicario
,
Mercader, C.
, i
Gairín, J.
,
«
Uso problemático de las TIC en adolescentes
»
,
Revista Electrónica de Investigación Educativa
, vol. 21, p. 1-11, 2019.
2018
C. Mercader
,
«
Las tecnologías digitales en la docencia universitaria. Barreras para su integración
»
, 2018.
J. Gairín
i
Mercader, C.
, Ed.
,
Liderazgo y Gestión del talento en las organizaciones
. Madrid: Wolters Kluwer, 2018, p. 623.
J. Gairín
i
Mercader, C.
,
«
Usos y abusos de las TIC en los adolescentes
»
,
Revista de Investigación Educativa
, vol. 36, núm. 1, p. 125-140, 2018.
2017
J. Gairín
i
Mercader, C.
,
«
Com utilitza el professorat universitari les tecnologies digitals a les seves aules?
»
,
REDU
, vol. 15, núm. 2, 2017.
J. Gairín
i
Mercader, C.
,
«
Com utilitza el professorat universitari les tecnologies digitals a les seves aules?
»
,
REDU. Revista de Docencia Universitaria
, vol. 15, 2017.
C. Mercader
i
Gairín, J.
,
«
¿Cómo utiliza el profesorado universitario las tecnologías digitales en sus aulas?
»
,
Revista de Docencia Universitaria
, vol. 15, núm. 2, p. 257-274, 2017.
2015
J. Gairín
,
Díaz-Vicario, A.
, i
Mercader, C.
,
«
Decàleg de Bons Usos de les TIC
»
,
Educació i Xarxa (EIX)
, p. 36-38, 2015.
2014
J. Gairín
,
Castro, D.
,
Díaz-Vicario, A.
, i
Rodríguez-Gómez, D.
,
«
Estudio sobre los usos y abusos de las tecnologías de la información y la comunicación en adolescentes
»
,
Seguridad y Medio Ambiente
, vol. 135, p. 18-29, 2014.
C. Mercader
,
«
Les resistències del professorat universitari del Grau d’Educació Primària de la UAB a la utilització de les TAC
»
, 2014.