Publicacions

S'han trobat 220 resultats
Filtres: Autor is Joaquín Gairín  [Treu tots els filtres]
2020
M. A. Martínez-Barrientos i Gairín, J., «Actitudes hacia la validación de aprendizajes previos y su inclusión en el sistema universitario boliviano», Revista Educare – UPEL-IPB, vol. 24, 3, p. 111-137, 2020.
E. Martínez Orozco, «Anàlisi de la identitat organitzacional a la Universitat a partir dels acadèmics. Promoure i gestionar canvis.», 2020.
J. Gairín i Rodríguez-Gómez, D., Aprendizaje organizativo e informal en los centros educativos, 1a ed. 2020, p. 168.
C. Pérez Maldonado, «Barreres i facilitadors percebuts per estudiants que accedeixen a la universitat mitjançant vies no habituals», 2020.
S. López-Crespo, «El rol directiu per a la promoció de l'aprenentatge informal del professorat en els centres educatius», 2020.
S. Colorado, «La direcció escolar i l'ètica organitzacional en els centres d'educació infantil i primària de Catalunya. Anàlisi de facilitadors i barreres», 2020.
J. Gairín i Mercader, C., La gestión de los centros educativos en situación de confinamiento en Iberoamérica. Barcelona: EDO-Serveis, 2020.
J. Gairín, Suárez, C. I., i Díaz-Vicario, A., Ed., La nueva gestión del conocimiento. Madrid: Wolters Kluwer, 2020, p. 519.
J. Gairín, Rodríguez-Gómez, D., i Dovigo, F., Ed., The Social Dimension of Higher Education in Europe, vol. 48. Brill / Sense, 2020, p. 232.
C. Mercader i Gairín, J., «University teachers' perception of barriers to the use of digital technologies: the importance of the academic discipline», International Journal of Educational Technology in Higher Education, vol. 17(4), p. 1-14, 2020.
2019
Ó. Flores Alarcia, Armengol-Asparó, C., i Gairín, J., «Acreditación, educación superior y respuesta del profesorado entre 2008 y 2017», RESUR, p. 21-37, 2019.
J. Segura-Torres, Gairín, J., i Silva García, P., «Aportaciones de la Inspección educativa catalana en el proceso de autonomía de centros», IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, vol. 12, p. 169-183, 2019.
L. D. Torres i Gairín, J., «Detección de modelos mentales como posibilidades semánticas para el análisis del pensamiento social», Cultura, lenguaje y representación. Revista de estudios culturales de la Universitat Jaume I, vol. 21, p. 157-172, 2019.
J. Gairín, Díaz-Vicario, A., del Arco Bravo, I., i Flores Alarcia, Ó., «Efecte i Impacte de les Pràctiques Curriculars dels Graus d'Educació Infantil i Primària: la Perspectiva d'Estudiants, Tutors i coordinadors», Educación XXI, vol. 22, p. 17-43, 2019.
J. Gairín, Díaz-Vicario, A., del Arco Bravo, I., i Flores Alarcia, Ó., «Efecto e impacto de las prácticas curriculares en los Grados de Educación Infantil y Primaria: la perspectiva de los implicados.», Educación XX1, p. 17-43, 2019.
A. Vélez i Gairín, J., «Facilitadores, barreras y oportunidades en la implementación de la formación dual en Colombia», Revista Espacios, vol. 40 (19), p. 8-19, 2019.
L. Venegas-Ramos, «Gestión de la acción tutorial en la Universidad Chilena», 2019.
C. Araneda-Guirriman, «Implementación de los convenios de desempeño en las universidades chilenas y su impacto en los resultados académicos y en la gestión institucional», 2019.
L. Encinar i Gairín, J., «Informal Learning about Teaching among Novice University Professors», The Qualitative Report, vol. 24, núm. 12, p. 3102 - 3121, 2019.

Pàgines

Campus d'excel·lència internacional U A B