Vés al contingut
Directori de la UAB
Català
Español
English
Universitat Autònoma de Barcelona
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu - CRiEDO
CRiEDO
Reglament
Comissió Executiva
IIR
Membres
Personal contractat
Doctorands
Gestió Administrativa
Treballa amb nosaltres
Investigadors Visitants
Projectes
Projectes competitius
Contractes d'investigació i transferència
Projectes d'innovació
Tesis i tesines
Formació
Formació en Direcció, Organització i Gestió
Altres Programes formatius de tercer cicle
Formació Corporativa
Publicacions
Llibres
Articles
Recursos
Trobades científiques
Grup EDO
EDO-Serveis
Formació a Mida
Consultoria i Assessorament
Estudis i Recerques Aplicades
EDURISC
Q-EDURISC
Adaptació Materials
Principals clients
Publicacions
S'han trobat 48 resultats
Filtres:
Autor
is
David Rodríguez-Gómez
[Treu tots els filtres]
2021
L. Díaz Galeas
,
«
Avaluació per a la millora: efectes des de l'òptica dels directors
»
, 2021.
J. Gairín
i
Rodríguez-Gómez, D.
,
Laboratorio de políticas y prácticas para el desarrollo social de la Educación Superior
. Bellaterra: EDO-Serveis, 2021, p. 100.
2020
J. Gairín
i
Rodríguez-Gómez, D.
,
Aprendizaje organizativo e informal en los centros educativos
, 1a ed. 2020, p. 168.
V. Veloso Casado
,
«
Factors que intervenen en el canvi d'institució d'estudiants d'odontologia en universitats xilenes
»
, 2020.
J. L. Muñoz-Moreno
i
Rodríguez-Gómez, D.
,
«
La experiencia de una red de apoyo a la gestión educativa en el contexto iberoamericano
»
,
Educación y Futuro Digital
, vol. 20, p. 59-73, 2020.
Salim Chalela-Naffah
,
«
La gestió de la recerca a les universitats colombianes
»
, 2020.
J. Gairín
,
Rodríguez-Gómez, D.
, i
Dovigo, F.
, Ed.
,
The Social Dimension of Higher Education in Europe
, vol. 48. Brill / Sense, 2020, p. 232.
2019
D. Rodríguez-Gómez
,
Ion, G.
,
Mercader, C.
, i
López-Crespo, S.
,
«
Factors promoting informal and formal learning strategies among schools leaders
»
,
Studies in Continuing Education
, vol. 41, p. 1-16, 2019.
C. Armengol-Asparó
,
del Arco Bravo, I.
,
Gairín, J.
,
Muñoz-Moreno, J. L.
, i
Rodríguez-Gómez, D.
,
«
Prácticas curriculares en la formación universitaria de los futuros profesionales: modelo para la actuación
»
,
Revista Prácticum
, vol. 4, p. 19-36, 2019.
J. Pascual
,
«
Relacions de poder i empoderament docnet per a la innovació educactiva
»
, 2019.
K. Roberts
,
«
Saber Pedagògic Avaluatiu del Professorat que s'Exerceix en Escoles Vulnerables de la Comuna d'Arica. Regió d'Arica i Parinacota, Xile
»
, 2019.
2018
J. Pascual
i
Rodríguez-Gómez, D.
,
«
Accountability en Chile. Un Estudio Sociocrítico sobre Innovación Educativa y Control de la Docencia
»
,
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa
, vol. 11, núm. 2, p. 133-150, 2018.
M. Questa-Torterolo
,
«
Colaboración docente y usos de las TIC en los centros educativos de Uruguay. Estudio de casos múltiples en el contexto del Plan Ceibal
»
, 2018.
M. E. Questa-Torterolo
,
Rodríguez-Gómez, D.
, i
Meneses, J.
,
«
Colaboración y uso de las TIC como factores del desarrollo profesional docente en el contexto educativo uruguayo
»
,
Cuadernos de Investigación Educativa
, vol. 9, núm. 1, p. 13-34, 2018.
C. Mercader
,
«
Las tecnologías digitales en la docencia universitaria. Barreras para su integración
»
, 2018.
D. Rodríguez-Gómez
,
Castro, D.
, i
Meneses, J.
,
«
Usos problemáticos de las TIC entre jóvenes en su vida personal y escolar
»
,
Comunicar
, vol. 26, núm. 56, p. 91-100, 2018.
2017
D. Castro
,
Rodríguez-Gómez, D.
, i
Gairín, J.
,
«
Exclusion Factors in Latin American Higher Education: A Preliminary Analyze From University Governing Board Perspective
»
,
Education and Urban Society
, vol. 48, p. 1-19, 2017.
D. Rodríguez-Gómez
,
Armengol-Asparó, C.
, i
Meneses, J.
,
«
La adquisición de las competencias profesionales a través de las prácticas curriculares de la formación inicial de maestros
»
,
Revista de Educación
, núm. 376, p. 229-251, 2017.
2016
D. Castro
,
Rodríguez-Gómez, D.
, i
otros,
Higher Education in Finland, Italy, Portugal, Romania, Spain, and UK. A brief overview
, 1a ed., vol. 1. Bergamo: Department of Human and Social Sciences, University of Bergamo, 2016, p. 60.
S. Fàbregues
,
Meneses, J.
,
Rodríguez-Gómez, D.
, i
Paré, M. H.
,
Técnicas de investigación social y educativa
. Barcelona: Editorial UOC, 2016, p. 224.
D. Rodríguez-Gómez
,
Gairín, J.
,
Feixas, M.
, i
Muñoz-Moreno, J. L.
,
«
They have gone, and now what? Understanding reenrolment patterns in the Catalan public higher education system
»
,
Higher Education Research & Development
, p. 1-13, 2016.
2015
J. Gairín
,
Castro, D.
,
Rodríguez-Gómez, D.
, i
Barrera-Corominas, A.
,
Acceso, permanencia y éxito académico de colectivos vulnerables en la Educación Superior
. Barcelona: EDO-SERVEIS (Universitat Autònoma de Barcelona), 2015, p. 62.
P. A. Lagos
,
«
Anàlisi de l’assessorament extern en educació en funció de les Assistències Tècniques Educatives a Xile i els factors que determinen el seu impacte a l’escola.
»
, 2015.
D. Rodríguez-Gómez
,
Gestión del conocimiento y mejora de las organizaciones educativas
. Madrid: Editorial La Muralla, 2015, p. 456.
M. Feixas
,
Muñoz-Moreno, J. L.
,
Gairín, J.
, i
Rodríguez-Gómez, D.
,
«
Hacia la comprensión del abandono universitario en Catalunya: el caso de la Universitat Autònoma de Barcelona
»
,
Estudios sobre Educación
, vol. 28, p. 117-138, 2015.
Pàgines
1
2
següent ›
final »