Publicacions

S'han trobat 35 resultats
Filtres: Autor is Georgeta Ion  [Treu tots els filtres]
2019
D. Castro i Ion, G., «Canvis en l'enfocament de recerca universitària: desafiaments per a la productivitat científica acadèmica», Higher Education Policy, núm. 32, p. 681–699, 2019.
A. Sánchez-Martí, Muñoz-Moreno, José- Luís, i Ion, G., «Diseño y validación de un cuestionario de percepción del aprendizaje a través del feedback entre iguales en Educación Superior», Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica, vol. 4(53), p. 113-128, 2019.
D. Rodríguez-Gómez, Ion, G., Mercader Juan, C., i López-Crespo, S., «Factors promoting informal and formal learning strategies among schools leaders», Studies in Continuing Education, vol. 41, p. 1-16, 2019.
L. Venegas-Ramos, «Gestión de la acción tutorial en la Universidad Chilena», 2019.
G. Ion, Agud, I., i Sánchez-Martí, A., «Giving or receiving feedback: which is more beneficial to student’ learning?», Assessment & Evaluation in Higher Education, vol. 44(1), p. 124-138, 2019.
A. Idris, Ion, G., i Seery, A., «Peer learning in international higher education: the experience of international students in an Irish university», Irish Educational Studies, vol. 38 (1), p. 1-24, 2019.
I. Agud i Ion, G., «Research-Based Learning in Initial Teacher Education in Catalonia.», CEPS Journal, vol. 9, p. 99-118, 2019.
G. Ion, Iftimescu, S., Proteasa, C., i Marin, E., «Understanding the Role, Expectations, and Challenges That Policy-Makers Face in Using Educational Research», Education Sciences, vol. 9 (2), 2019.
2015
M. Tomàs-Folch i Ion, G., «Exploring the Management of Principal Responsibilities in Secondary Schools in Barcelona: A Case study», The International Journal of Educational Organization and Leadership, vol. 21, p. 1-11, 2015.

Pàgines

Campus d'excel·lència internacional U A B