XIV Assemblea General RedAGE

02.6.2022
Conferències

El 4 de juny tindrà lloc la XIV Assemblea General anual RedAGE a la Universidad Juárez Autónoma de Tabasco, Villahermosa (Mèxic).

El pròxim 4 de juny es celebrarà a la Universidad Juárez Autónoma de Tabasco la XIV Assemblea General anual de la RedAGE (Xarxa de Suport a la Gestió Educativa), una associació científica sense ànim de lucre i regulada per la legislació espanyola vigent i els seus estatuts.

Com a representants del CRiEDO hi assistiran Joaquín Gairín i Diego Castro. Aquesta trobada, la primera presencial des de 2020, ha de servir per aprovar l'acta de la passada assemblea, les altes i baixes de nous socis; també  informar i aprovar les propostes operatives de les comissions de treball i el balanç econòmic de l’exercici 2021; informar sobre la gestió diària de la Xarxa i, finalment, aprovar els acords i compromisos per al període, la seu de la propera Assemblea General i el tema del proper informe anual.

Per a més informació sobre l'associació, feu clic aquí.