Visita de Vilma Sukackè a la UAB

11.4.2022
El centre

Del 4 al 8 d’abril de 2022 Vilma Sukackè va visitar el CRiEDO i la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

Vilma Sukackė és professora en tecnologia per a l’aprenentatge, innovació educativa i anàlisis i visualització de dades de la University of Technology (Kaunas, Lituània) i actualment està fent el doctorat en Ciències de l’Educació a la mateixa universitat. Durant la seva visita, organitzada pel CORE en Educació i Ocupabilitat de la nostra universitat, la professora Sukackè va realitzar diferents reunions per a conèixer millor el funcionament de la nostre facultat, i en concret del Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu, on va ser rebuda per part de Cristina Mercader.

Així mateix, durant la seva estada va realitzar diverses classes magistrals a les assignatures de Comunicació i Interacció Educativa II, on va disertar sobre l’ús de les xarxes socials amb finalitats educatives, així com a l’assignatura d’Educació i Contextos Educatius, on va presentar la estructura del sistema educatiu Lituà i va poder contrastar amb els estudiants les diferències i similituds que té amb el sistema educatiu del nostre país.

Durant la seva estada, també es va interessar per la tasca duta a terme per la UAB per aproximar la ciència a la societat i treballar en la co-creació de coneixement entre investigadors, empreses, estudiants, societat cívil i administracions públiques a través dels UAB Open Labs. En aquesta línia va realitzar una visita a les instal·lacions de la UAB, on va poder compartir experiències amb els responsables i explorar possibilitats de col·laboració futures.