Visita de Mathias Thorborg al CRiEDO

23.3.2022
El grup

Mathias Thorborg visita el nostre Centre de Recerca i Estudis per al Desenvolupament Organitzacional durant els mesos de març i abril.

Mathias Thorborg és professor de primària i secundària i té un màster en psicologia de l'educació. Després d'obtenir el màster, va ocupar una plaça com a ajudant d'investigació en projectes que giren al voltant de la pedagogia de l'alimentació i el menjar escolar. Va començar el seu doctorat el 2020 i lliurarà la seva tesi el primer semestre del 2023.

El seu projecte de doctorat se centra en la col·laboració de professors a l'escola primària i secundària danesa i treballa amb descripcions teòriques de processos de col·laboració i la relació entre col·laboració, pràctiques docents i aprenentatge i desenvolupament professional dels professors. Aplica una metodologia qualitativa centrada en l'observació d'observacions dels professors, entrevistes amb professors i directors d'escola, observacions de rutines de reunions i anàlisi de documents. Té l'esperança que el seu projecte pugui contribuir amb una perspectiva sobre la col·laboració del professorat que reculli les maneres en què la col·laboració entra i sorgeix com a part de la vida organitzativa de l'escola.

Durant la seva visita, treballarà principalment amb el desenvolupament d'un marc analític per analitzar el seu material empíric. A més, espera tenir l'oportunitat de presentar el seu treball en curs i participar en fòrums de recerca rellevants.

Tot i que no espera produir una investigació específica durant la seva estada, espera poder contribuir a les discussions a l'àrea de recerca del CRiEDO. Segons les seves paraules, "és una gran oportunitat per experimentar un entorn de recerca i un entorn de treball diferents del meu i inspirar-me en els investigadors del meu futur camp de recerca". Aquesta visita pot establir les bases per a futures col·laboracions entre els investigadors del CRiEDO i el Sr. Thorborg.