Visita de Julio Ríos a la UAB

30.6.2022
El grup

El dimecres 29 de juny el professor Julio Ríos va visitar el Departament d'Empresa i el Parc de Recerca de la UAB.

Julio Ríos és docent investigador al Departament de Ciències Empresarials de la Universitat Tècnica Particular de Loja (Equador). Durant la visita va ser atès per la professora María Pilar López Belbeze qui li va explicar com es gestionen les relacions universitat-empresa i quins són els factors determinants. També van comentar els diferents models a nivell de departament, Facultat i fins i tot també a nivell d'universitat tant per a un context docent com a investigador.

L'interès mostrat pel parc empresarial de la UAB va permetre fer una visita al Parc de Recerca de la UAB (Edifici Eureka) on el personal del Parc els va mostrar les instal·lacions i van explicar la gestió d'aquest centre empresarial de la UAB. La visita va finalitzar amb un tour per tot el campus universitari.