Trobada virtual del projecte O4Yel

15.12.2020
Projectes

El 15 de desembre ha tingut lloc una trobada en format virtual amb els IES implicats en el Projecte Orienta4YEL.

La trobada  ha servit per informar als centres vinculats amb el projecte quina és la situació actual, així com planificar les activitats a desenvolupar en els propers mesos. En aquest sentit, s’han presentat les estratègies que l’equip del projecte ha dissenyat per tal d’orientar les activitats que des dels IES es poden dur a terme per donar suport a l’alumnat amb risc d’abandonar prematurament el sistema educatiu. Al llarg dels propers mesos els equips dels IES, amb l’acompanyament de personal de la UAB, implementaran aquestes estratègies en el marc dels seus plans d’acció tutorial, i adaptades a la realitat del seu alumnat i entorn.

Durant la trobada també s’ha presentat el dispositiu d’avaluació que s’haurà de realitzar el mes de juny i s’han donat informacion sobre la plataforma online des de la qual els IES disposen de tota la documentació necessària relacionada amb el projecte, així con un espai on compartir també totes les seves experiències.

El projecte Orienta4YEL pretén desenvolupar, implementar i avaluar mètodes i pràctiques innovadores centrades en els mecanismes d'orientació i acció tutorial per fomentar l'educació inclusiva dels i de les joves que abandonen prematurament o que estan en risc d'abandonar prematurament els seus estudis; tant en contextos educatius formals com no formals.

Per a més informació sobre el projecte Orienta4YEL, accediu a la fitxa-resum i a la web del projecte.