Trobada virtual centres O4Yel

01.6.2021
Projectes

El 31 de maig ha tingut lloc una trobada en format virtual amb els IES implicats en el Projecte Orienta4YEL.

El 31 de maig va tenir lloc en línia la quarta reunió amb els centres d’ensenyament secundari implicats en el projecte Orienta4YEL en el context català. Les institucions implicades són: Institut Terra Roja (Santa Coloma de Gramanet), Institut Jaume Cabré (Terrassa), Institut Mª Aurèlia Capmany (Cornellà de Llobregat), IES Manuel Vázquez Montalbán (Sant Adrià del Besós), Institut Torras i Bages (Hospitalet del Llobregat), Blanxart Research Institute (Terrassa), Institut Escola del Prat (El Prat de Llobregat), Institut Joan Oró (Martorell), Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts), and Institut Pepa-Colomer (El Prat de Llobregat).

La reunió ha servit per parlar de l’avaluació final de les estratègies per combatre l’abandonament escolar prematur que els centres educatius d’Espanya, que participen en el projecte, estan desenvolupant en el marc del projecte Orienta4YEL.

La reunió també ha servit per planificar amb els instituts l'esdeveniment local virtual espanyol que tindrà lloc el 7 de juliol. En aquest proper esdeveniment, tots els centres educatius catalans implicats presentaran i reflexionaran sobre les estratègies d’Orienta4YEL que s’han implementat (s’aproparà més informació sobre l’esdeveniment).