Trobada amb els participants d'EIPSI

18.5.2021
Projectes

El 17 de maig l'equip EIPSI de la UAB va celebrar la II trobada en línia amb els participants del projecte EIPSI.

El 17 de maig l'equip EIPSI de la UAB va celebrar la II Trobada Online amb els 24 col·legis catalans participants en el Projecte EIPSI.

Per començar, l'Equip EIPSI de la UAB va presentar un seguiment de les activitats desenvolupades des de l'inici de el Projecte incloent la implementació d'una enquesta, participació de l'escola en diverses reunions, entrevistes i focus group.

Durant la segona part de la sessió, mestres i líders escolars de les escoles primàries i secundàries de el Projecte EIPSI van treballar en col·laboració per identificar les principals característiques d'un bon programa de capacitació, desafiaments per a atendre la diversitat i necessitats relacionades amb la implementació de la Pràctica informada de Evidència. en la seva pràctica docent.

Els resultats obtinguts contribuiran a el disseny de el Pla de Capacitació per a docents, líders escolars i autoritats públiques en Pràctica Informada per Evidència.

Més informació sobre el projecte aquí.