Taller Human-Centered Design

03.5.2021
Seminaris

Entre el 26 i el 30 d'abril va tenir lloc el taller gratuït i online “Lean Startup per a directius de centres de formació” organitzat per EDO-SERVEIS i impartit per Sébastien Bauer, co-director del programa New Business Creation. Aquest taller  va presentar dos dels sis tallers basats en les metodologies Lean Start-Up, Design Thinking i Jugaad dirigides a la creació i transformació d’escoles i centres de formació. Els objectius del taller eren el següents:

• identificar les principals claus per a dissenyar productes educatius que encaixin amb les teves necessitats i preferències del teu mercat,
  • descriure els mètodes Lean Start-Up i design Thinking i la seva aplicació a l’àmbit formatiu i,
  • identificar i resoldre la incertesa davant el disseny de noves accions formatives.

Va actuar com a formador Sébastien Bauer, co-director del programa New Business Creation (Facultat d’economia i empresarials de la UAB) i professor d’emprenedoria a TBS Business School. Pots visitar el seu perfil de Linkedin fent clic aquí.