Taller formatiu col·laboratiu

25.3.2019
Projectes

El passat 18 de març es va realitzar el taller sobre com millorar la pràctica educativa a partir de les evidències.

Gràcies al projecte “PBE_TOOLS - Pràctiques educatives basades en l’evidència: disseny i validació d’estratègies per a la millora dels centres educatius (Finançat pel MINECO, ref. EDU2017-88711-R)”, el passat 18 de març es va realitzar un taller formatiu col·laboratiu sobre com millorar la pràctica educativa a partir de les evidències.

Els objectius del taller van ser:

-       Arribar a una definició conjunta i consensuada de la innovació educativa

-       Identificar elements vinculats a la innovació a la pròpia pràctica educativa (delimitar entre un projecte d’innovació i una pràctica educativa)

-       Establir de manera col·laborativa els elements que s’han de tenir en compte a l’hora d’implementar una innovació

-       Establir el rol de les evidències per a la millora de la pràctica educativa

La sessió va començar amb la delimitació de la pràctica/innovació proposada per l’anàlisi, i categoritzar-la com a “projecte d’innovació” o “pràctica educativa”. Després, per grups mixtos, es va dur a terme l’anàlisi de diferents definicions d’innovació. Per finalitzar la jornada, van realitzar el debat sobre el rol de les evidències i de la recerca com a parts “oblidades” del procés d’innovació.

Per a més informació sobre el projecte cliqui aquí.

Campus d'excel·lència internacional U A B