Sessions presencials a Panamà

01.9.2021
Formació

Aquesta setmana hem reprès les classes presencials del Màster en Formació i Gestió Universitària a Panamà.

Joaquín Gairín i Primitivo Sánchez han pogut estar presencialment a la Universitat Especialitzada de les Amèriques (UDELAS), seguint els protocols sanitaris, per a reprendre les activitats presencials.

El Programa formatiu Màster en Formació i Gestió Universitària aborda en les seves sessions presencials d'agost i setembre les últimes actuacions de la mateixa, que conclouran amb la presentació dels Treballs Finals de Màster (TFM) en la setmana de l'11 d'octubre.

El Màster està dirigit a professorat universitari de Panamà i en les sessions presencials de la setmana de el 30 d'agost participen els professors Primitiu Sánchez de la Universitat Complutense de Madrid i Joaquín Gairín de la UAB promovent reflexions i debats, respectivament, sobre la planificació didàctica i els processos de qualitat i millora universitària.

La seva presència també serveix per reforçar els processos d'orientació i tutoria el TFM.