Seguiment de les actuacions Orienta4YEL

31.5.2021
Projectes

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL per combatre l’abandonament escolar a l’institut Manuel Vázquez Montalbán.

El dilluns 31 de maig, els membres del CRiEDO Patricia Olmos i Joaquín Gairín van mantenir una reunió amb professors i estudiants de l’institutManuel Vázquez Montalbán (MVM) de Sant Adrià del Besòs. L’objectiu de la reunió era fer un seguiment de les accions que aquesta institució educativa està duent a terme per combatre l’abandonament escolar prematur en el marc del Projecte Orienta4YEL.

L’escola secundària MVM treballa des de principis de maig en una iniciativa de teatre social amb estudiants de 3r d’ESO. Aquesta iniciativa té com a objectiu motivar els estudiants en els seus itineraris educatius i treballar amb ells en les seves habilitats comunicatives i relacions que afectin un millor entorn educatiu.

Fins aquell moment, tots els actors implicats, inclosos els estudiants, destaquen l’impacte positiu que aquesta iniciativa està tenint en la motivació, les relacions, el benestar emocional, l’autopercepció positiva cap a la capacitat d’aprenentatge i l’assoliment educatiu. Tots els estudiants mostren interès en acreditar l’ESO i continuar en un camí formatiu-educatiu.