Seguiment de les actuacions Orienta4YEL

11.5.2021
Projectes

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL per combatre l’abandonament escolar prematur des de l’Institut Gabriela Mistral.

El dilluns 10 de maig els membres del CRiEDO Anna Diaz i Jordi Codina van realitzar una trobada telepresencial amb l’equip directiu de l’Institut Gabriela Mistral, de Sant Vicenç dels Horts, per tal de fer un seguiment de les actuacions que aquest centre està portant a terme per combatre l’abandonament escolar prematur, en el marc del projecte Orienta4YEL.

L’Institut Gabriela Mistral treballa amb els joves estudiants de grau mitjà en sistemes microinformàtics i xarxes en una iniciativa basada en un programa de mentoria. Aquesta actuació s’emmarca dins de l’actuació de plans personalitzats a través de tutories individualitzades entre iguals. Els alumnes reben suport i orientació per part d’alumnes de grau superior i d’una orientadora professional.

En les properes setmanes, es durà a terme l’avaluació final de l’estratègia amb el professorat i alumnat implicat.

Més informació del projecte OrientaYel aquí.