Seguiment de les actuacions Orienta4YEL

30.4.2021
Projectes

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL per combatre l’abandonament escolar prematur des de l’Institut Escola del Prat.

El dimecres 28 d’abril els membres del CRiEDO Patricia Olmos i Joaquín Gairín van realitzar una trobada amb professorat i alumnat de l’Institut Escola del Prat, del Prat del Llobregat, per tal de fer un seguiment de les actuacions que aquest centre està portant a terme per combatre l’abandonament escolar prematur, en el marc del projecte Orienta4YEL.

L’Institut Escola del Prat treballa, des del mes de setembre, amb els joves de l’ESO en una iniciativa basada en un programa de mentories en el marc del qual s’engloben actuacions com ara els plans personalitzats a través de tutories individualitzades (ATI en nomenclatura del centre) i el suport a les transicions educatives a mig termini i finalització d’etapa amb el suport, al propi centre, de l’orientadora professional formativa de l’ELIC- Servei educatiu del Baix Llobregat.

La trobada ha servit per evidenciar la importància de les diverses actuacions d’orientació acadèmica i personal que s’estan portant a terme.