Seguiment de les actuacions Orienta4YEL

21.4.2021
Projectes

Seguiment de les actuacions Orienta4YEL per combatre l’abandonament escolar prematur des de l’Institut Joan Oró.

El 20 d'abril els membres del CRiEDO Patricia Olmos i José Luís Muñoz han realitzat diversos grups de discussió en l’Institut Joan Oró (Martorell) per tal de fer un seguiment de les actuacions que aquesta institució educativa està portant a terme, en el marc del projecte Orienta4YEL, per combatre l’abandonament escolar prematur. Al respecte, s’han desenvolupat una reunió amb l’alumnat participant de les actuacions i una altra reunió amb el professorat i els agents educatius implicats.

Els encontres han destacat la importància de les diverses actuacions d’orientació acadèmica i personal que s’estan portant a terme. També han servit per posar de manifest la incidència positiva que estan tenint en la motivació de l’alumnat i el seu assessorament vinculat a l’èxit educatiu, així com la necessitat de continuar treballant-les i dona’ls-hi continuïtat. Les properes setmanes l’Institut Joan Oró (Martorell) continuarà amb el desenvolupament de les actuacions previstes en el marc del Projecte Orienta4YEL i, durant el mes de juny, es portarà a terme l’avaluació final d’aquestes.

Tota la informació del projecte aquí.