Reunió de coordinació O4Yel

25.3.2022
Projectes

El 24 i 25 de març ha tingut lloc una reunió de coordinació del projecte europeu Orienta4Yel a la ciutat de Bremen.

Aquesta trobada presencial, la primera des de l’inici de pandèmia, tenia com objectius fer un revisió i valorar totes les activitats realitzades fins al moment per cadascun dels socis, així com per a planificar les últimes tasques que es duran a terme durant els últims mesos del projecte. S’ha posat especial atenció en revisar cadascun dels workpackages realitzats, el pla de qualitat i l'informe final

Durant la reunió també s’ha avançat en la concreció del programa de la conferència final, que es celebrarà a Bucharest (Romania) el dia 27 de Maig de 2022 en modalitat híbrida. Aquesta activitat  pretén ser un espai per a difondre el projecte i els resultats obtinguts entre responsables dels sistemes educatius, acadèmics, experts i personal l’àmbit educatiu. La conferència s'adreça especialment a professors, formadors, pares, estudiants, acadèmics, investigadors, responsables polítics, representants d'ONG, responsables polítics i experts en l'àmbit de l'abandonament escolar prematur. Més informació sobre aquesta conferència aquí.

El projecte Orienta4YEL, al llarg dels darrers tres anys, ha desenvolupat, implementat i avaluat mètodes i pràctiques innovadores centrades en els mecanismes d'orientació i acció tutorial per fomentar l'educació inclusiva dels i de les joves que abandonen prematurament o que estan en risc d'abandonar prematurament els seus estudis; tant en contextos educatius formals com no formals.

Per a més informació sobre el projecte Orienta4YEL, accediu a la web del projecte: https://www.orienta4yel.eu/