Premi extraordinari doctorat

03.6.2022
Premis

El divendres 3 de juny Saida López, del CRIEDO, ha sigut guardonada amb el premi extraordinari de Doctorat.

L'Escola de Doctorat va celebrar l'acte semestral en què s'entreguen els premis extraordinaris de Doctorat i on també es lliuren els títols de Doctor i Doctora. En aquest sentit, la UAB, amb més de 65 programes de doctorat, és una de les universitats catalanes capdavanteres pel que fa a la producció de tesis i genera aproximadament una tercera part de les tesis catalanes que es produeixen anualment.

Els Premis Extraordinaris valoren aquelles tesis que han rebut la qualificació d'Excel·lent Cum Laude, i que, segons el CAPD de cada programa de doctorat, hagi destacat per la seva aportació i avenç en els diferents àmbits sobre els quals treballa la UAB. L’objectiu de l’entrega és valorar l’esforç i la dedicació dels joves investigadors i la seva aportació a la generació de coneixement.

Saida López ha sigut guardonada per la tesi anomenada 'El rol directiu per a la promoció de l'aprenentatge informal del professorat en els centres educatius'. La tesi de López té com a objectiu general analitzar el rol del directiu per a la promoció de l’aprenentatge informal del professorat en els centres educatius. En un primer moment, es tracta de conèixer com els docents i directius aprenen informalment en els seus llocs de treball, identificant els condicionants que afavoreixen o dificulten la generació d’aquests aprenentatges. En un segon moment, indagar com els directius actuen per a facilitar i promoure aquest aprenentatge en el seus centres educatius.

Juntament amb Saida López, també van rebre aquest reconeixement Sara Colorado Ramírez i Cristina Pérez Maldonado, que van realitzar la seva tesi doctoral sota la direcció de Joaquín Gairín.

Per a consultar la tesi de Saida López, fes clic aquí.

Per a consultar la tesi de Sara Colorado, fes clic aquí.

Per a consultar la tesi de Cristina Pérez, fes clic aquí.