Participació de Georgeta Ion a ICSEI

18.3.2021
El grup

El passat 17 de març Georgeta Ion va ser conferenciant en el "International Congress for School Effectiveness and Improvement".

El passat 17 de març la professora Georgeta Ion va participar com a conferenciant en el "International Congress for School Effectiveness and Improvement". La seva presentació, que es va realitzar en el marc de la línia de treball sobre mètodes d'investigació en educació i les xarxes d'aprenentatge professional, es va titular "Assolir la capacitat investigadora de l'professorat a través de la col·laboració escola-universitat: una experiència a les escoles primàries espanyoles ".

El congrés, celebrat en modalitat online els dies 8, 9, 17 i 19 de març, ha tingut com a lema "Creuant fronteres i construint ponts", ha estat organitzat per ICSEI. El lema parteix de la base que necessitem participar críticament amb idees noves i innovadores si volem que les nostres organitzacions educatives siguin més eficaços, especialment a la llum de la pandèmia que enfrontem. Per a això, el congrés ha pretès donar resposta a les següents preguntes: Quines polítiques s'han d'implementar per donar suport a la qualitat i l'equitat, i el benestar dels nostres estudiants? Com influeix la política a la pràctica educativa? Quines són les preguntes urgents dels educadors que els investigadors han d'abordar? Com poden els educadors aprendre de la investigació i els investigadors aprendre de la pràctica? L'objectiu d'aquesta conferència és creuar aquests límits per millorar de manera col·laborativa l'educació a tot el món. S'han de construir ponts: entre diferents parts interessades (per exemple, pares, estudiants, professors, líders escolars), diferents rols (per exemple, investigadors, formuladors de polítiques i professionals) i diferents geografies (per exemple, el nord, sud, est i oest). ). Tots podem aprendre els uns dels altres.

Per a més informació sobre ICSEI: https://www.icsei.net/about-icsei/