O4Yel en la III Trobada per l’orientació

26.6.2020
Projectes

El pròxim 29 de juny el projecte O4Yel es presentarà en la “III Trobada per l’orientació a Espanya”.

L'associació CEPOV (Cercle Europeu per a l’Orientació Vocacional) convida a presentar en aquesta trobada virtual el projecte Orienta4Yel: recolzant la inclusió educativa i social dels joves en risc d'abandonament escolar prematur mitjançant mecanismes d'orientació i acció tutorial.

Aquest esdeveniment té com a objectiu recopilar un dossier, a partir de les ponències presentades pels diferents participants, que aportin recomanacions sobre els components i estructura que ha de tenir el Pla per al desenvolupament de sistema integrat d'Orientació Professional, que actualment està elaborant el Ministeri d'Educació i Formació Professional juntament amb el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social.

El projecte Orienta4YEL1 (http://orienta4yel.eu/) treballa mètodes i pràctiques educatives innovadores amb joves menors de vint-i-cinc anys, en risc d'abandonament escolar, amb el suport de mestres, educadors i líders d'institucions educatives, a través de mecanismes d'orientació i acció tutorial.

Inscriu-te per participar aquí.

Dia: Dilluns 29 de juny 2020

Horari: de 17.00 hores a 19.30 hores