Nova trobada virtual D-EVA

19.9.2022
Projectes

El passat 16 de setembre es va realitzar una trobada online organitzada per la Digital Society School (DSS).

El passat 16 de setembre es va realitzar una trobada online organitzada per la Digital Society School (DSS), on la membre del CRiEDO Cristina Mercader, com a co-coordinadora del projecte D-Eva, va donar la benvinguda als nous participants que s’incorporen al projecte per part de la DSS, des de l’Amsterdam University of Applied Sciences, a Països Baixos.

L’equip, format per Minayel, Jafar, Sarah i Oluwafemi, participarà en el desenvolupament del segon Intellectual Output del projecte: el desenvolupament del D-EvaHub. Durant els passats mesos, l’equip del D-Eva ha estat treballant en el disseny i prototip d’aquest hub, que contidrà recursos, eines i experiències d’avaluació amb eines digitals d’habilitats pràctiques en l’àmbit universitari. A la sessió del 16 de setembre, l’equip es va presentar i va compartir els seus objectius i la seva planificació per tal d’aconseguir-los. El grup de 4 participants estarà mentoritzat per la professora Mari Luz García Archidona de la DSS.

En aquests moments, l’equip treballa en crear les solucions digitals d’avaluació amb eines digitals, que estaran a disposició de tot el professorat, llestos per a fer servir o per ser adaptats. L’equip de participants, com a part del programa de la Digital Society School, participarà en aquest procés de desenvolupament del segon Intellectual Output.

El projecte "Practical skills evaluation with digital technologies in teacher education" està emmarcat en el programa Erasmus + de la Unió Europea (Ref. 2020-1-ES01-KA226-HE-095485) i compta amb socis de Països Baixos, Islàndia i Romania, sota la coordinació de les professores Georgeta Ion i Cristina Mercader.

Per a més informació sobre el projecte D-Eva consulta la seva pàgina web.

Per a accedir als recursos del IO1 clica aquí.