Nous càrrecs institucionals

21.9.2022
Institucional

José Luis Muñoz i Cristina Mercader assumeixen càrrecs de gestió a la Facultat de Ciències de l’Educació.

Els membres del CRiEDO, José Luis Muñoz i Cristina Mercader assumeixen nous càrrecs de gestió de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

José Luís Muñoz ha estat designat com a nou Coordinador de Benestar Estudiantil de la Facultat de Ciències de l’Educació (Universitat Autònoma de Barcelona). La pretensió amb aquesta Coordinació és que l’estudiantat disposi de recolzament durant el temps que comparteix els seus estudis en la mateixa institució educativa. Amb aquesta instància es busca cuidar el seu benestar i proporcionar-lo acompanyament per prosperar en un entorn propici per la resiliència. Per tant, que l’estudiantat pugui sortir enfortit de les diverses situacions adverses i persisteixi en la direcció de la millora.

La professora Cristina Mercader és la nova coordinadora dels Treballs Finals de Grau de la Facultat, un nou càrrec que persegueix revisar processos i avaluació per a la millora de la qualitat dels treballs finals d’estudis que es presenten als diversos graus impartits a la Facultat de Ciències de l’Educació.