La UAB a The Times Higher Education

02.9.2020
Institucional

El rànquing Times Higher Education situa la UAB entre les 200 millors institucions d'educació superior del món.

Un any més, la UAB s'ha situat entre les dues-centes millors universitats del món al Times Higher Education World University Ranking. A l'edició d'enguany, ocupa la posició 182.

L'àmbit on la UAB obté millors resultats és el de les citacions dels articles de recerca (91,1 punts). A més, la universitat millora el seu resultat de l'any passat als apartats d'internacionalització (65,6 punts) i recerca (38,3 punts).

Aquest rànquing, que existeix des de l'any 2001, avalua prop de 1.400 universitats de 92 països diferents. Es basa en tretze indicadors que avaluen l'activitat de les institucions d'educació superior en totes les seves dimensions: docència, recerca, transferència i internacionalització.

A l'edició d'enguany, ocupen les tres primeres posicions mundials la Universitat d'Oxford, el Califormia Institute of Technology i la Universitat de Cambridge. Les úniques universitats espanyoles classificades entre les dues-centes millors posicions són la UPF (152), la UAB i la UB (198).

Més informació: Times Higher Education World University Ranking