Jubilacions Gabriel Izard i Jaume Barrera

19.7.2021
El grup

Els professors Gabriel Izard i Jaume Barrera, ambdós membres de CRiEDO, s’han jubilat aquest 2021.

Els professors Gabriel Izard i Jaume Barrera es jubilen, tot i que seguirem comptant amb ells. Com a membres fundadors del CRiEDO van aportar coneixements, compromís professional i qualitat humana. Una mostra són els escrits que ens deixen i on reflecteixen la seva perspectiva personal pel canvi de situació laboral.

Gabriel Izard ha estat Professor Associat de l’Àrea de Màrqueting Departament Empresa de la UAB. Doctor per la UAB Desembre 2013 amb una Tesi titulada: “La formación continua en las empresas líderes de la distribución comercial en España”. Coordinador del Màster “Executive Business Management (imbm.uab.cat)”. Ha realitzat activitats docents (en català i anglès) en temes relacionats amb el màrqueting empresarial a la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB, així com en el programa Study Abroad.

Jaume Barrera ha estat Professor Tirular de l’àmbit de didàctica de les arts plàstiques a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. Amb anterioritat havia estat professor a la titulació d’Història de l’Art dE la UAB,  i la d’ Art i Disseny de l’Escola Massana (UAB). També havia col•laborat ens els estudis de l’Escola de Disseny EINA (UAB). Durant anys ha participat com a formador en activitats promogudes per l’ICE de la UB i amb centres de formació cultural dependents de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. Així mateix, i des de l’any 1998, ha desenvolupat diferents càrrecs de gestió universitària ininterrompudament, com a coordinador de titulacions, unitats docents, o membre d’equip directiu en diferents departaments, entre d’altres. Durant la seva etapa professional a la UAB ha compaginat la recerca i la transferència de coneixement en els àmbits científics i artístics. Així, multitud de publicacions en revistes d’alta qualitat, llibres, participació en congressos, i aproximadament unes cent exposicions entre individuals i col·lectives, tant a nivell nacional com internacional.

Visualitza a continuació els escrits que ambdós han fet per acomiadar-se de l’acadèmia.