Inici d'un nou projecte R+D+i

04.9.2020
Projectes

CRiEDO obté finançament extern per al desenvolupament del projecte "Universitat i Aprenentatge Intergeneracional"

El passat 1 de setembre va aparèixer la resolució definitiva per la qual es concedeixen les ajudes corresponents a la convocatòria de projectes R + D + I del Ministeri de Ciència i Innovació en el marc del programa estatal de projectes orientats als reptes de la societat.

El CRiEDO va obtenir una nova via de finançament de 41.140,00 € (Ref. PID2019-107747RB-I00) per implementar el projecte "PRUNAI - Universitat i Aprenentatge Intergeneracional". Hi participen 21 investigadors de les universitats: Complutense de Madrid, Universitat de Lleó, Universitat de Granada, Universitat Pablo de Olavide, Universitat de Barcelona, ​​Universitat de València i Universitat Autònoma de Barcelona. El projecte serà coordinat per David Rodríguez i Diego Castro d'EDO UAB.

Partint de l'experiència acumulada i resultats obtinguts en projectes de recerca anteriors, així com de l'estat actual de la investigació sobre desenvolupament professional docent i aprenentatge intergeneracional en organitzacions universitàries, aquesta recerca vol respondre a la següent pregunta: Què aprèn i com aprèn el professorat d'altres col·legues d'edats i generacions diferents?

Els resultats obtinguts no només han de permetre comprendre en major profunditat el desenvolupament de l'aprenentatge intergeneracional a les nostres universitats, així com la seva vinculació a l'aprenentatge informal, organitzatiu i la gestió del coneixement, sinó que, a més, han de proporcionar orientacions i eines que facilitin la presa de decisions i realitzar el desenvolupament efectiu de propostes d'aprenentatge intergeneracional a les universitats, contribuint una millora del seu funcionament i, en última instància, un increment de la qualitat del nostre sistema d'educació superior.