Formació del projecte D-Eva

24.1.2022
Projectes

Els dies 19, 20 i 21 de gener va tenir lloc a Reykjavík la jornada formativa del projecte europeu D-Eva.

Durant aquests dies, al consorci Inter Cultural Iceland, es va realitzar una jornada formativa sobre Mètodes d’avaluació creatius i diversos per a l’educació del segle XXI, emmarcada dins del projecte D-Eva “Practical Skills evaluation with digital technologies in teacher education”. La jornada ha comptat amb la participació de totes les institucions sòcies del projecte com CRiEDO – Universitat Autònoma de Barcelona (CRiEDO-UAB) (coordinació del projecte), Hogeschool van Amsterdam (HVA), Inter Cultural Iceland (ICI) i Universitatea de Vest din Timisoara (UVT).

Durant la jornada, on van participar diversos membres del CRiEDO, es va parlar sobre l’educació intercultural a través de mètodes d’aprenentatge cooperatius per discutir les habilitats i competències clau per al segle XXI, així com també criteris d’avaluació. Alhora es van formar grups de treball per tractar temes com avaluació per l’aprenentatge i/o avaluació de l‘aprenentatge, els estudiants com a co-creadors del seu propi aprenentatge i la digitalització de l’avaluació formativa. L’esdeveniment es va tancar amb una avaluació i discussió final respecte la mirada cap al canvi en la formació en educació superior dels futurs i futures mestres.

El projecte D-Eva “Practical Skills evaluation with digital technologies in teacher education” està emmarcat en el programa Erasmus + de la Unió Europea. Concretament, aquest projecte és finançat des de la línia adreçada a la generació d'associacions per a la preparació de l'educació digital, amb una dotació total de 201.353,00 € (Ref. 2020-1-ES01-KA226-HE-095485) i compta amb socis de Països Baixos, Islàndia i Romania, sota la coordinació de les doctores Georgeta Ion i Cristina Mercader, ambdues membres del CRiEDO.

Per a estar actualitzat dels avenços del projecte, consulta la seva pàgina web i segueix el compte de Twitter @project_deva