Formació en gestió universitària

17.7.2020
Formació

Avui comença a Panamà la segona edició del Màster en Docència i Gestió Universitària implementat per EDO-SERVEIS i UDELAS.

Avui comença la segona edició del Màster en Docència i Gestió Universitària, dissenyat i implementat per EDO-SERVEIS, amb la col·laboració de la Universitat Especialitzada de les Amèriques, a Panamà, que facilita els espais i recursos per al desenvolupament de les sessions presencials, així com la gestió dels expedients acadèmics dels alumnes que participaran en el programa.

Cal considerar que les sessions que tindran lloc avui, previstes inicialment per a ser realitzades en modalitat presencial, es van a desenvolupar en modalitat virtual a causa de les limitacions a la mobilitat internacional imposades per la pandèmia COVID-19.

El programa de màster, que es realitza en el marc de l'oferta formativa d'EDO-SERVEIS, es concreta a través de 9 mòduls formatius: el context universitari, la planificació i metodologia docent, la tasca docent, el projecte docent, els reptes de la universitat actual, l'estructura acadèmica, el desenvolupament i millora acadèmica, el projecte d'innovació institucional i el treball final de màster.

Per a més informaciòn sobre l'oferta formativa d'EDO-SERVEIS, o per demanar informació per al disseny d'un pla específic, pot contactar-nos a través de edo@uab.cat