Disseminació projecte Orienta4Yel

15.9.2021
Conferències

El 24 de setembre es presenta el projecte Orienta4Yel al congrés "What makes Career Guidance & Counselling a Success?” organitzat per INBAS.

La nostra companya i també co-coordinadora del projecte Orienta4Yel Patricia Olmos ha estat convidada per a presentar i donar a conèixer aquest projecte al congrés online "What makes Career Guidance & Counselling a Success?” organitzat per Institute for Vocational Training, Labour Market and Social Policy (INBAS).

Aquest esdeveniment, emmarcat dins d’una sèrie d’activitats online de INBAS Summer School (20/08 al 01/10), es celebra el 24 de setembre de 10:00 hores a 13:00 hores CET. Aquest sisè congrés té com a objectiu presentar i debatre sobre els factors d'èxit que influeixen en el procés d'orientació o assessorament dels joves. Així com donar a conèixer bones pràctiques de diferents països.

Si estàs interessat en aquest esdeveniment pots registrar-te abans del divendres 17 de setembre.

Tota la informació del congrés aquí: https://www.inbas.com/summerschool/good-counselling-240921.html

Pots consultar el projecte Orienta4Yel a la seva pàgina web oficial i al seu Twitter.