Disponible nou llibre ORACLE

02.9.2020
Publicacions

Ja està disponible online l’informe de síntesi del projecte ORACLE sobre l’equitat en l’educació superior.

Aquest informe sintetitza el treball desenvolupat en el marc del projecte 'ORACLE - Observatori Regional de Qualitat de l'Equitat de l'Educació Superior a l'Amèrica Llatina' al llarg del període 2016 a 2019. En aquest sentit, el document incorpora una descripció detallada del projecte ORACLE, concretant les diferents etapes de la seva implementació i els principals productes que s'han obtingut al llarg del seu desenvolupament.

Entre els productes en destaquen el Model MEDIMEQU, que pretén ser una eina per promoure el desenvolupament de les universitats i augmentar sobre cotes d'equitat com a via per a una millor de la qualitat; una eina per a analitzar les variables que permeten identificar les etapes de desenvolupament d'atenció a l'equitat en les institucions d'educació superior; les dades de contacte dels diferents observatoris institucionals per a l'atenció a l'equitat creats a les universitats participants, així com una descripció dels seus principals objectius.

Així mateix, es presenten les diferents activitats que portarà a terme l'Observatori Regional per a la Qualitat de l'Equitat en l'Educació Superior per tal de monitoritzar i fer estudis regionals sobre l’atenció a l’equitat a les universitats llatinoamericanes.

El document ha estat elaborat conjuntament per Joaquín Gairín i Diego Castro, coordinadors del projecte, Juan Bosco Bernal, rector de UDELAS (seu oficial de ORACLE) i Aleix Barrera, project manager del projecte.

Informe complet disponible a: https://ddd.uab.cat/record/222206