David Rodríguez nou Cap de l’Àrea DIOE

13.1.2022
Institucional

David Rodríguez-Gómez assumeix la coordinació de l’Àrea DiOE del Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB.

La Unitat de Didàctica i Organització Escolar (DIOE) és la responsable d'organitzar la docència en els àmbits de la Didàctica General, l’Organització Educativa i l'Educació per a la Diversitat. El professorat de la unitat imparteix docència en les titulacions d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Social i Pedagogia i en els diversos Màsters oficials (Psicopedagogia, Direcció i Gestió de Centres Educatius, Formació del Professorat de Secundària, Recerca en Educació) i puntualment en altres graus i màsters de les Facultats de Dret, Psicologia i Lletres.

Rodríguez-Gómez és professor agregat (amb acreditació de Recerca Avançada) del Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB, investigador del Centre de Recerca i Estudis per al Desenvolupament de l'Organització, reconegut com a grup de recerca consolidat per la Generalitat de Catalunya, consultor del Màster en Psicopedagogia de la UOC i avaluador per a l'Agència Nacional d'Avaluació i Acreditació de la Qualitat.

Les seves línies de recerca es vinculen, entre d'altres, a l'estudi dels processos de creació i gestió de coneixement a les organitzacions, vinculant-lo als processos d'aprenentatge informal i social, al desenvolupament i millora de les organitzacions; l'estudi de l'abandonament i la retenció d'estudiants universitaris; l'ús de les TIC als centres educatius; i l'emprenedoria en els estudis d’educació.