Convocatòria Tècnic de Suport a la Recerca

03.12.2021
El grup

La persona que s’incorpori al nostre centre donarà suport a la les tasques de recerca i administratives del projecte INDUCTEACHING.

La persona escollida per aquesta posició tindrà com a funcions principals Donar suport a les tasques de desenvolupament del projecte (sistematització d’informació, recollida d’informació específica i col·laboració en la redacció d’informes de seguiment), comunicació i difusió dels productes elaborats en el marc del projecte, donar suport a l’organització de reunions i altres tasques de gestió administrativa del projecte.

Les persones interessades en l’oferta de treball hauran de complir amb els requisits sol·licitats, que són els següents:

• Formació professional de grau superior (FP2), cicle formatiu de grau mitjà, batxillerat o titulació equivalent. Valorable també titulació universitària en l’àmbit Educatiu.

També, per al procés de selecció, es valorarà favorablement:

• Coneixements mitjà-alt d’ofimàtica – Entorn Microsoft
  • Coneixements sobre gestió de xarxes socials
  • Bon nivell d’anglès (nivell mínim B2.1)
  • Experiència laboral prèvia en activitats similars i en participació en projectes internacionals
  • Experiència laboral prèvia en l’àmbit de suport a la recerca.
  • Experiència laboral prèvia en l’àmbit educatiu.

Veure la convocatòria completa aquí.