Celebració del congrés ECER 2021

10.9.2021
Conferències

Del 6 al 10 de setembre s’ha celebrat el congrés "ECER 2021: Educació i societat: expectatives, propostes, acords".

El congrés ECER 2021, organitzat per EERA, s’ha proposat analitzar les tensions que existeixen entre les àmplies demandes socials, polítiques i econòmiques que es plantegen als sistemes educatius i les realitats del compromís diari amb els estudiants i els que hi estan connectats en totes les etapes del continu educatiu. Abordar aquesta dicotomia entre les exigència i les prescripcions, algunes vegades contradictòries, que es fan als sistemes educatius, així com analitzar  les necessitats dels estudiants i les comunitats d’aprenentatge, són alguns dels elements clau sobre els que es presenten resultats de les recerques més recents.

Durant l'ECER 2021, les 32 xarxes EERA i un grup d'investigadors emergents han participat i explorat les tensions viscudes en els entorns educatius durant les primeres dècades del segle XXI. Alguns investigadors del CRiEDO han participar activament amb la presentació del següents aportacions:

  • The Role of Intrapersonal and Interpersonal Factors in the Collaborative Peer Assessment per Aleix Barrera-Corominas, Georgeta Ion i Laura Pons-Seguí
  • Institutional Factors influencing the use of Evidence Informed Practice in Catalan’s schools per Cecilia Ines Suárez Rivarola, Anna Díaz-Vicario i Georgeta Ion
  • Metacognitive Awareness and Self-Regulated Learning Skills of Students in the Bachelors’ of Primary Education and Education Studies per Cristina Mercader, Angelina Sánchez Martí i Georgeta Ion
  • Exploring Self-Regulated Learning Practices among Pre-Service Teachers per David Rodríguez-Gómez, José Luís Muñoz Moreno i Georgeta Ion
  • Students Engagement with Feedback in Digital Learning Environments: a Literature Review per Mònica Feixas, Georgeta Ion i Franziska Zellweger
  • An Analytic Framework to Explore the Risk and Support Factors of Early Leaving: a Comparative Analysis of Spain and England per Patricia Olmos Rueda, Ceri Brown, Joaquín Gairín i Anna Diaz

També amb el següent Simposi vinculat al projecte O4YEL:

  • Understanding the Risks to Early Leaving. Exploring the Risk and Support Factors in Europe per Patricia Olmos Rueda, Ceri Brown, Sandrina Milhano, Miruna Luana Miulescu, Elena Marin, Klaus Ruth, Anna Díaz Vicario, Joaquín Gairín, Catarina Mangas, Sara Lopes, Carla Freire, Mihaela Stïngu i Romita Iucu

Tota la informació del Congrés aquí: https://eera-ecer.de/ecer-2021-geneva/

 

Campus d'excel·lència internacional U A B